Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Campanii Performante de Black Friday 2020 – Ghid Complet

Scurt istoric Black Friday


Termenul de Black Friday a fost folosit pentru prima dată de către Departamentul Poliției din Philadelphia pentru a exprima blocajele ce se creează în trafic în ziua de vineri ulterioară Zilei Recunoștinței (a patra zi de joi din noiembrie). Această zi deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun. Este declarată cea mai aglomerată zi pentru cumpărături în Statele Unite și cu cele mai multe reduceri de preț.

În România, sintagma Black Friday a fost introdusă în 2011 de retailerul eMag prin campania “Black Friday eMAG”. Observând popularitatea conceptului și faptul că era dificil să poată livra toate comenzile în timp util, au devansat campania pentru a  li se permite curierilor să livreze toate comenzile până la minivacanța 30 noiembrie – 1 decembrie.

 

Pe ce dată este Black Friday 2020?

În 2020, data când începe Black Friday 2020, este 13 noiembrie 2020, dată confirmată pentru evenimentul cu cele mai mari reduceri din an în România.

 

De ce campanii de Black Friday 2020? – Statistici

 

O să vă vorbesc despre cifrele din 2019. Într-unul din articolele celor de la GPeC citeam faptul că la final de Black Friday 2019 au fost raportate vânzări online de 1.2 miliarde lei, creștere cu peste 20% YoY, plăți cu cardul sau ramburs. Cât despre plățile online cu cardul, potrivit PayU România, acestea au ajuns la valoarea de peste 245 milioane lei vs 157 de milioane de lei in 2018.

Principalele categorii de produse cumpărate în această perioadă fac parte din nișa de IT&C și eTail, iar serviciile a avut o creștere semnificativă față de anii precedenți, urcând pe locul 3. La nivel global, primele locuri sunt ocupate de îmbrăcăminte, electronice și încălțăminte.

produsele cu cea mai mare vanzare de black friday

De ce să începi din timp pregătirile?

“Graba strică treaba”! Oricât de clișeic ar suna, așa este. Având în vedere că ai nevoie de un plan bine structurat pentru a avea o campanie de Black Friday reușită, acesta necesită un timp îndelungat de pregătire. Cu cât ai mai mult timp să pui planul la punct, cu atât va ieși mai aproape de perfecțiune.

 

Planificare, strategie și recomandări

De aici începe greul, dar nu te speria. Ai timp de fiecare pas în parte până la Black Friday 2020, nu?

Planul ar trebui să înceapă cu organizarea și setarea vânzărilor și a obiectivelor. Scoate un raport al produselor și alege strategia de reduceri. Acestea pot diferi în funcție de categorie, în funcție de produs sau poți pune chiar același procent de reducere la toate produsele. Ulterior, programează data de start a campaniei și prețul de vânzare/reducere. Orice platformă de ecommerce îți permite să programezi din timp o campanie, în așa fel încât să pornească automat la o dată viitoare, fie prin funcții deja implementate, fie prin instalarea unui plugin de tipul “Woocommerce Sale Discount Scheduler

Dacă ai un business mic, este de preferat ca strategia de reduceri să fie cât mai simplă pentru a nu avea bătăi de cap cu administrarea campaniei.

Analizează performanțele campaniilor de anii trecuți din perioada de Black Friday pentru a putea optimiza cât mai bine anunțurile de anul acesta. Vezi ce mesaj a funcționat mai bine sau a avut o rată mai mare de click. În ce fel prezența beneficiilor/detaliilor despre produsele vândute a influențat calitatea anunțului? Cu ce procent ai mărit bugetul față de anul precedent? 

În funcție de obiectivele de vânzări pe care ți le-ai setat, verifică stocul produselor. La finalul campaniei vei dori ca toți clienții să fie mulțumiți de produsul comandat de la tine. Nelivrarea unui produs cu siguranță va aduce review-uri negative care vor influența vânzările în viitor.

 

Optimizarea website-ului ajută la atingerea obiectivelor și la performanța campaniei –

Ștefan Rusu – SEO Specialist

Verifică website-ul în detaliu și rezolvă toate problemele de optimizare pe orice dispozitiv. În perioada vânzărilor traficul va crește, așadar vei avea nevoie ca serverul să poată susține cât mai mulți utilizatori, viteza de încărcare să fie una foarte bună, mai bine zis să fii sigur că tot procesul de vânzare al utilizatorului, de la primul click la finalizarea plății, este unul simplu și oferă o experiență plăcută. Mai multe detalii despre optimizarea site-ului pentru promoții poți găsi în articolul scris de Ștefan Rusu – Specialist SEO Gun Media.

Creează chiar și un plan de rezervă în cazul în care ceva nu va funcționa corect. Ce se întâmplă dacă îți va pica serverul? Ce se întâmplă dacă ai greșit stocul sau reducerea unuia dintre produse? Ce se întâmplă dacă firma de curierat este prea ocupată să livreze toate coletele? Creează un plan de backup pentru orice problemă crezi că poți avea.

 

Performanta este cheia site-urilor profitabile

Anthony Slădariu – SEO Specialist

Dacă crezi că ai putea avea probleme cu performanța site-ului tău, este timpul să citești articolul despre SEO pentru Black Friday 2020, cel mai tare ghid de optimizare pentru performanță, obiective de realizate on page (în site) dar și elemente de SEO tehnic.

Când vine vorba despre lucruri tehnice, colegul nostru Anthony este acolo să ne dea răspunsul la întrebări despre codul folosit și elemente de SEO noi care impactează strategia integrată de marketing.

Dacă vrei să creezi video-uri promoționale pentru Black Friday sau pentru propriul brand, poți citi acest articol pentru a învăța cum sa creezi si sa optimizezi SEO un video.

 

Anunță campania de Black Friday 2020 din timp

Bine, nu face asta chiar cu 2-3 luni înainte, dar este bine ca potențialii clienți să afle despre campania de reduceri cu măcar două-trei săptămâni înaintea startului. Acest lucru îl poți realiza prin campanii de newslettere către baza de clienți deja existentă, bannere pe site, diferite articole sau postări în Social Media și în blogul website-ului sau chiar listarea magazinului tau pe agregate de site-uri cu reduceri.

Statistici / rezultate campanie Black Friday 2018

 

Strategia Black Friday în Social Media

Pentru detalierea promovării în Social Media, le-am rugat pe colegele de la departamentul Lead Gen – Specialiste Social Media, să ne ofere detalii despre diferite strategii și tips and tricks care au funcționat în campaniile de Black Friday pe care le-au gestionat până acum.

 

Cum va arăta Black Friday pe timp de pandemie?

Mădălina Bădescu – Social Media Specialist

Black Friday a cunoscut destul de multe schimbări în ultimii ani, în special în ceea ce privește tendința oamenilor de a cumpăra mai mult online. Anul acesta, din cauza pandemiei, consider că Black Friday 2020 ar putea cunoaște două direcții pe care o să le punctez puțin mai jos. În ultimele luni, business-urile au testat și au învățat cum să se muleze pe nevoile oamenilor, nevoi care au fost puțin mai diferite decât de obicei.

Noi spunem că oamenii și-au schimbat comportamentul de achiziție prin faptul că au fost mai chibzuiți și mai atenți la ceea ce cumpără, dar și pentru că și-au prioritizat dorințele.

Acest comportament este posibil să se mențină și de Black Friday, iar consumatorii să aleagă să investească în produse mai practice și de care au cu adevărat nevoie. Ar putea fi luată în calcul chiar o creștere în ceea ce privește cumpărăturile pentru casă: alimente, produse de curățenie, consumabile, etc.

O altă direcție în care cred că se va îndrepta acest Black Friday este cea a achizițiilor în mod preponderent în online. Chiar și clienții care erau obișnuiți să “colinde” magazinele în perioada reducerilor, vor putea opta mai mult pentru magazinele online. De ce? Există două motive care stau la baza acestei idei: unele magazine fizice ar putea fi închise din cauza restricțiilor sau oamenii se simt mai în siguranță comandând de acasă, fără să împartă raioanele cu alte persoane.

Tocmai de aceea, brandurile trebuie să ia în calcul că Black Friday 2020 este unul special care are nevoie de strategii bine construite și planificate.

Un sfat bun pentru pregătirea campaniilor de super oferte ar fi acela ca promoțiile și discounturile să fie adaptate foarte mult în funcție de preferințele clienților.

 

Claudia Drăgulin – Social Media Specialist

Black Friday este în mod cert perioada cea mai așteptată din an atât de cumpărători, dar mai ales de brandurile care văd în acest eveniment o oportunitate extraordinară de creștere a vânzărilor, a awareness-ului și construirea unei baze importante de useri ce le vizitează site-ul și implicit de clienți.

Analizează rezultatele de anul trecut

Tocmai de aceea, o strategie de succes de Black Friday trebuie gândită și implementată din timp. Asta implică atât o analiză a rezultatelor de anul trecut (canale folosite, bugete investite, costul/ rezultat, valoarea achizițiilor ROI, ROAS), a problemelor întâmpinate și îmbunătățirea strategiei de promovare. Acest lucru se poate traduce și printr-o comunicare mult mai coerentă în Social Media, prin postări dedicate teasing-ului, prin estimarea unor rezultate pe care vrei să le obții și alocarea unui buget optim pe fiecare canal care să îți susțină în mod realist așteptările (în funcție de rezultatele anterioare), în contextul în care această perioadă este extrem de concurențială din punct de vedere al promovării.

 

Campanii de teasing cu 1-2 săptămâni înainte de Black Friday 2020

Perioada preliminară (1-2 săptămâni înainte de Black Friday) este foarte importantă. Atunci trebuie să începi campaniile de teasing. Userii încep să facă research cu mult timp înainte pentru a vedea ofertele existente, pentru a-și face o listă cu produsele pe care urmează să le achiziționeze. 

Tocmai de aceea este important să te afișezi în procesul de research astfel încât oferta ta să se transforme într-o opțiune de luat în considerare. Iar notificări pe site prin care le ceri userilor să își creeze un wishlist sau să își facă un cont, pot fi foarte utile în campaniile de remarketing. Bineînțeles, aceste acțiuni trebuie expuse ca fiind în beneficiul lor, pentru simplificarea procesului de comandă.

 

Campanii de atragere trafic

Dincolo de afișările site-ului în procesul de research, e recomandat să rulezi campanii de trafic, atât pe Facebook cât și pe Instagram, care să îți genereze un număr cât mai mare de useri (să îți populezi tot mai mult listele de remarketing) și pe care să-i retargetezi ulterior prin campanii dedicate, în zilele de Black Friday.

Atât în campaniile de teasing cât și pe site-ul tău, trebuie să folosești bannere dedicate, care să anunțe faptul că vei avea reduceri importante la produse cheie și să încurajezi userii să revină de Black Friday și să se bucure de cele mai mari discount-uri din an.

Dincolo de postările organice, te poți folosi de Story-uri dedicate atât pe Facebook cât și pe Instagram, poți include countdown-uri și nu uita să folosești hashtag-uri dedicate în toate postările de teasing.

 

Landing page-ul campaniei de Black Friday

O atenție sporită trebuie acordată landing page-ului folosit de Black Friday. Acesta trebuie să fie optimizat atât pentru Desktop cât pentru mobile, să fie ușor de parcurs și înțeles, să ai bannere dedicate. Eventual, poți implementa și overlay-uri specifice Black Friday pe imaginea de produs, iar întreg procesul de achiziție să fie verificat și cât mai simplificat.

 

Crearea și optimizarea campaniilor de Black Friday

Succesul unor campanii nu depinde doar de strategie, cât și de vizualurile folosite. Include imagini și texte sugestive, un Call To Action potrivit și adaptează-le ultimelor cerințe ale Facebook (1080×1080 px pentru Facebook și Instagram feed și 1080 x 1920 px pentru Stories). 

Implementarea campaniilor trebuie să se realizeze din timp pentru a-ți permite să faci verificările necesare atât la targetări, placement-uri cât și la textele & produsele folosite, iar regulile automate de pornire/ oprire, mărire/ micșorare (a bugetului în funcție de rezultate), notificările pe care ți le poți seta și bidding-ul manual îți permit să ai un control mult mai amănunțit asupra livrării și optimizării costurilor.

Bineînțeles, campaniile de conversii și campaniile dinamice pe bază de feed sunt cele mai recomandate în această perioadă, însă, ideal ar fi să nu rulezi campanii optimizate doar pe achiziție sau adăugare în coș. Asigură-te că în continuare vei genera trafic pe site targetând atât noi useri cât și useri care ți-au mai vizitat site-ul, prin campanii de trafic, care pot genera rezultate mult mai bune decât o fac în restul anului.

Revenind la campaniile dinamice, folosește targetări de tip Up-sell și Cross-sell. Userii care au interacționat deja cu brandul tău, au navigat și au achiziționat de pe site, sunt mult mai predispuși să realizeze o conversie. În aceeași măsură, te poți folosi de liste de remarketing în funcție de anumite perioade (1,3,7, 30, 60, 90, 180 zile), în funcție de gradul de interacțiune cu site-ul (top 10%, top 25% site trafic), sau în funcție de anumite acțiuni pe care le-au realizat: au văzut, dar nu au adăugat în coș, au adăugat în coș, dar nu au cumpărat, au cumpărat în ultimele x zile, dar excludem cumpărătorii recenți.

Nu uita că în cadrul campaniilor dinamice, ai opțiunea de a folosi și stickere dedicate de Black Friday, pe care le poți suprapune peste imaginea produselor din feed. Astfel, impactul vizual va fi mult mai mare și mai sugestiv.

 

Testează și iar testează!

Iar ca ultim sfat, îți recomand să testezi o varietate de ad-uri, de la ad-uri tip single banner, la ad-uri tip carusel, video (realizat din Creation Kit din platforma Facebook), la ad-uri tip Canvas sau Colecție. Folosește atât landing page-uri de categorii cât și landing page-uri cu produse specifice (aici poți include produse pentru care de-a lungul anului ai avut o cerere mare), urmărește și analizează rezultatele și intervii atunci când bugetele alocate nu se consumă. Până la urmă, orice Black Friday este o experiență de învățare pentru următorul an.

În completarea strategiei de Social Media, Alina – Social Media Specialist, mi-a oferit și câteva tips and tricks în ceea ce privește promovarea din timp a campaniei de Black Friday.

 

Alina Baltac – Social Media Specialist

Poți crea un mic ghid cu idei de cumpărături sau cadouri cu produsele pe care vizitatorii site-ului tău le pot cumpăra de Black Friday și îl poți promova din timp atât pe pagina de Facebook, cât și în campaniile de Facebook Ads.

Nu uita să schimbi și fotografia de copertă cu una dedicată campaniei tale!

O altă idee ar fi să pregătești niște oferte personalizate pentru clienții care au mai cumpărat deja de la tine și să le oferi anumite cadouri, vouchere de cumpărături sau discount-uri extra.

Și nu în ultimul rând, nu uita să retargetezi baza de clienți existentă deja cu clienți care te-au vizitat sau au cumpărat de la tine. Ai grijă să le oferi însă produse complementare, nu aceleași produse pe care deja le-au achiziționat de la tine.

 

 

Daniel Mereuță – Social Media Specialist

Dincolo de strategia de promovare și reducerile de Black Friday, materialele folosite joacă un rol esențial. Ele vor determina userii să se oprească din scroll și să acorde atenție ad-ului tău. Iar în această perioadă, bătălia pe spațiul de afișare este foarte mare. Spre exemplu în 2019, din 5 postări din feed, 2 erau ad-uri. Iar cu o asemenea concurență, se creează și efectul de banner blindness. Fără vizualuri atractive, riști ca ad-ul tău să treacă neobservat.

Cum faci asta? Folosește culori care să îți pună produsele în evidență. Dar nu uita și de armonia dintre acestea și culorile brandului. Alte elemente importante ce trebuie incluse sunt logo-ul, un buton puternic de Call To Action  și un text relevant ex: reducerea maximă.

Iar dacă ai o colaborare cu un influencer, prezența acestuia în bannere cu siguranță va ajuta la propulsarea vânzărilor. Foarte important, infuencerul trebuie să fie relevant pentru nișa ta.

Formate de bannere:

  • Pentru Facebook și Instagram Feed folosește bannere cu dimensiunea 1080*1080  pixeli
  • Pentru Facebook, Messenger și Instagram Story folosește bannere cu dimensiunea 1080*1920 pixeli
  • Videourile se pot folosi în special în campaniile de teasing. Iar pentru Social Media, e recomandat să dureze apx 15 secunde și să fie declinate pe aceleași dimensiuni ca cele ale bannerelor. Iar brandul și produsele vedetă pe care vrei să le evidențiezi, trebuie să apară în primele 5-8 secunde.

Și o veste bună: Acum bannerele nu mai sunt restricționate de regula de maxim 20% text în imagine. Mai mult spațiu în care poți să comunici ofertele de Black Friday!

 

Strategia Black Friday în Google

Am ajuns și la Google sub diferitele lui forme (Search Ads, Display, Youtube) și i-am tras un pic de o parte pe colegii mei din departamentul e-Commerce – Google Ads Specialist, să ne dea câteva idei despre campaniile de promovare pentru Black Friday și nu numai.

 

 Adaptează-ți metodele de licitare

Alexandru Curtașu – Google Ads Specialist

Nu e niciun secret pentru nimeni că în perioada de dinainte și din timpul Black Friday comportamentul utilizatorilor este cu totul altul decât într-o perioadă obișnuită. În perioada de dinainte de Black Friday majoritatea oamenilor fac research, studiază oferte și decid ce magazine vor verifica atunci când marile reduceri încep. Trebuie să te asiguri că, chiar dacă ai campanii ce folosesc metode de licitare inteligente și focusate pe vânzare, acestea vor avea “mai multă mână liberă” în perioada pre-Black Friday, astfel încât să îți poată livra un număr mai mare de utilizatori în site.  Acești utilizatori vor fi ulterior foarte prețioși pentru tine și îi poți retargeta cu cele mai bune oferte ale tale.

Odată ce ceasul bate ora 12 și reducerile încep, trebuie să te asiguri că ai campanii pregătite să livreze cât mai multe afișări și să acopere volumul de căutare într-un mod cât mai eficient. Altfel spus, campaniile tale obișnuite ce rulează pe Smart Bidding nu vor fi pregătite pentru un flux și o dinamică atât de mare atât în căutări, cât și în licitații, și cel mai probabil nu se vor adapta atât de rapid cât să poată livra anunțuri la capacitate maximă. Recomandăm ca, cu câteva zile înainte de Black Friday să îți mărești bugetele treptat, iar odată ce promoția începe, să îți extinzi plaja de utilizatori targetați. Ține cont de faptul că în platforma Google Ads, conversiile nu se atribuie în timp real și, cel mai probabil, algoritmii Google se vor “speria” puțin atunci când vor ajunge să cheltuie un buget neobișnuit de mare într-o singură zi, fără să poată vedea în timp real care este și numărul return-ul adus, iar anunțurile tale nu vor targeta toți utilizatorii potențiali.

RLSA (Remarketing list for search ads)

De Black Friday 80% din comenzi sunt plasate de utilizatori recurenți pentru majoritatea site-urilor. Ținând cont de acest aspect, recomandăm ca în perioada de Black Friday să pornești o campanie de tip RLSA prin care să targetezi utilizatorii care te cunosc, chiar și pentru cuvinte cheie mai generale decât o faci de obicei. Astfel vei fi  asigurat de faptul că ești mereu acolo pentru oamenii care deja te cunosc și prezintă cel mai ridicat potențial de a cumpăra de la tine.

 

Folosește extensia de promoții

Dorin Tecuceanu – Google Ads Specialist

“În campaniile de search din Google Ads poți folosi extensia de promoție pentru a evidenția reducerile, atât procentul reducerii oferite cât și perioada de valabilitate a discount-ului. De asemenea, poți schimba extensiile de tip sitelink cu paginile unor anumite produse a căror vânzare dorești să o impulsionezi. 

Titlurile anunțurilor trebuie să conțină termenul de Black Friday

Nu uita să adaptezi titlurile și descrierile anunțurilor astfel încât să conțină reducerile oferite și termenul Black Friday. Investește timp pentru a crea un copy de calitate, acesta îți poate influența rata de click și rata de conversie mai mult decât ai crede. Scrie anunțurile cu cateva zile înainte, astfel încât să ai timp să le editezi în caz că acestea vor fi dezaprobate.

Dacă folosești Ad Customizers în anunțuri, acestea se vor modifica în timp real fără a fi nevoie sa intervii pentru a le modifica manual. Spre exemplu poți folosi un Countdown Customizer pentru a scoate în evidență timpul rămas până la expirarea ofertei sau un Inventory Customizer care va arăta numărul de produse rămase pe stoc. 

Nu uita să folosești label-uri pentru a diferenția anunțurile de Black Friday de anul trecut din contul de Google Ads de cele de anul acesta, pentru a nu activa din greșeală una din campaniile de anul trecut. Pentru a nu pierde startul perioadei de Black Friday poți folosi reguli automate pentru activarea și dezactivarea campaniilor din cont. 

 

Pregătirea unei campanii de Shopping Ads

 Matei Stoinea – Google Ads Specialist

Implementarea unei campanii Shopping Ads pentru site-uri de Ecommerce a devenit o necesitate în cursul ultimului an, așadar în perioada de Black Friday este recomandată actualizarea feed-ului de produse cu noile prețuri și promoții specifice perioadei, alături de verificarea funcționalității campaniei în parametri normali. Pentru multe magazine online, campania de Smart Shopping (Shopping Ads) este cea mai profitabilă campanie dintre toate, acest lucru este datorat posibilității de interacțiune cu anunțurile și ilustrării datelor pe care utilizatorul are cel mai mare focus (Imaginea produsului, preț și vânzătorul produsului). Un alt avantaj al unei campanii de acest tip este costul-per-click redus față de o campanie de Search, în felul acesta putem obține un trafic mai ieftin într-o perioadă destul de aglomerată.

Daca vrei sa citesti mai mult despre Shopping Ads citeste articolul acesta despre campanii shopping ads performante!

 

Perioada de după Black Friday 2020

Ai trecut cu bine de Black Friday și ești mulțumit de rezultate? Nu uita că zilele imediat următoare sunt la fel de potrivite pentru reduceri. Următoarele trei zile sunt numite Black Week și Cyber Monday. 

Această perioadă este la fel de urmărită de potențialii cumpărători. Poți menține aceeași campanie de reduceri sau poți crea o nouă strategie de discounturi, în așa fel încât cei care nu au reușit să ajungă pe siteul tău din diferite motive, să se poată bucura totuși de produsele preferate. 

Campania de reduceri a luat sfârșit?

O fi luat ea sfârșit, dar munca ta nu este gata! 

Verifică statusul tuturor comenzilor. Există probabilitatea ca unele comenzi să nu se fi aprobat din diferite erori sau poate nu au fost ridicate de curieri. Dă-ți silința ca toate comenzile să fie livrate, pentru că așa vei avea clienți mulțumiți care vor aduce doar beneficii business-ului tău.

Analizează toate datele campaniei pentru a-ți da seama ce poți îmbunătăți în viitor, ce puncte forte și ce puncte slabe ai. Poți arunca un ochi și pe strategiile folosite de competitori, cu siguranță îți vor oferi noi idei de promovare pentru următoarea campanie.

Nu în ultimul rând, nu uita că ai noi utilizatori care au intrat pe site și au cumpărat de la tine. Menține-i în priză și ține-i aproape. Le poți trimite chiar un newsletter de mulțumire și poți cere feedback de la ei în legătură cu procesul de achiziție sau beneficiile produselor cumpărate. 

Intrebari frecvente

FAQ Black Friday

De ce ar trebui sa facem campanii de Black Friday?

În cele 24 de ore ale evenimentului Black Friday 2019 au fost plătiţi online peste 245 de milioane de lei, mai mult cu 37% în comparaţie cu 2018.

Cresterea semnificativa de la an la an, ne arata ca este foarte profitabil sa ne dezvoltam campanii special pentru aceasta zi, inca din timp.

De ce să iti pregatesti din timp promotiile, campaniile si banner-ele?

Ca sa iti poti intelege pe deplin baza de clienti si ce sunt inclinati sa cumpere, iti propunem sa analizezi campaniile sezoniere din trecut si sa realizezi liste cu posibile produse de interes. De asemenea este important ca reclamele sa fie ajutate de un landing page, bannere oferta pe site, suport grafic pe retelele sociale, etc.
}

Optimizarea website-ului ajută la atingerea obiectivelor și la performanța campaniei?

Departamentul SEO al Gun, recomanda sa iti verifici elementele de viteza din site, care au un rol foarte important in afisarea paginilor tale.Discuta in prealabil cu furnizorul de host pentru a te asigura ca serviciile lor si site-ul tau vor functiona 100% din timp. In ultimul rand, iti recomandam ca inainte cu o luna sa verifici de la A la Z site-ul.

articol scris deCătălin Dumitru

Ador să cunosc și să vorbesc cu toți din jurul meu, iar atunci când nu vorbesc oamenilor, le scriu.

vezi articolele scrise de Cătălin