Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

10 strategii SEO pentru cresterea vanzarilor in perioadele tale de promotii

Strategie optimizare SEO

De cativa ani buni deja si in Romania prezenta unui business in mediul online a devenit obligatorie indiferent ca vorbim de un site de e-commerce sau unul care reprezinta doar interfata online a unui magazin fizic. Conform estimarilor GPEC si ARMO (Asociatia Romana a Magazinelor Online), in 2018 cumparaturile online facute de romani a depasit nivelul de 3,5 miliarde de euro, cu aproape 30% mai mult decat in 2017 si probabil va depasi pragul de 5 miliarde de euro in 2020. Aceste cresteri consistente demonstreaza potentialul semnificativ al pietei romanesti de e-commerce.

Exista totusi anumite perioade in fiecare an care atrag mai multi clienti si cumparaturi online decat o zi obisnuita si reprezinta oportunitati valoroase pentru magazinele online de a-si creste traficul pe site si a-l transforma in vanzari. Cele mai importante sunt la sfarsitul iernii – inceputul primaverii: Valentine’s Day si Dragobete, 1-8 martie; sarbatori precum Pastele, Craciunul, Revelion si perioada toamnei: Back to school, Halloween si Black Friday. De exemplu, in 2018 campania de Black Friday a atins un prag de peste 250 milioane de euro.

Avand in vedere importanta acestor sarbatori pentru toti comerciantii online, ce poti face pentru a te diferentia de ofertele competitiei? Multe magazine online se bazeaza doar pe campanii Google Ads, Facebook Ads si eventual e-mail marketing pentru a-si atinge targetul de vanzari, insa ignorarea strategiei SEO a site-ului in general si specific pentru evenimentul vizat va duce in mod sigur la mai putin trafic si conversii.

Gun Media iti ofera in continuare zece strategii de optimizare SEO care te vor ajuta sa iti imbunatatesti campaniile de promotii in perioada sarbatorilor si al altor evenimente sezoniere astfel incat sa iti maximizezi volumul vanzarilor.

 

1. Verifica traficul actual si rezolva elementele generale de optimizare on page

 

Pentru a putea cuantifica efectul unor servicii SEO este vital ca inainte de orice modificare sa verifici si sa intelegi cat mai bine cum se prezinta site-ul in prezent: traficul si vizualizarile din Google si eventual alte motoare de cautare (Bing, Yahoo), principalele pagini si expresii de cautare care iti aduc trafic, pozitiile din Google ale site-ului pentru cele mai importante cuvinte cheie, traficul adus de brand versus expresii non-brand.

Ulterior, te concentrezi pe elementele de optimizare on-page pentru a fi sigur ca nu exista probleme cu scanarea si indexarea paginilor site-ului tau si ca ele vor aparea in motoarele de cautare, iar vizitatorii vor avea o experienta placuta din punct de vedere al interactiunii cu site-ul si vor intelege structura lui si pasii de urmat pentru a plasa o comanda.

Urmatoarele sfaturi te vor ajuta sa rezolvi cele mai importante potentiale surse de probleme:

a). Meta Tags: Optimizeaza title tag-urile si meta descrierile pentru categoriile sau paginile importante pentru Craciun, Black Friday etc. folosind cuvintele cheie pe care le targetezi pentru sarbatoarea respectiva. Te poti uita si peste tag-ul de meta keywords in caz ca ai o proportie importanta de trafic venind din Bing si/sau Yahoo, dar mai ales la elementele H1-H2 pentru a vedea daca si cat le poti optimiza.

Nu uita sa adaugi atat in meta tag-uri cat si in textul din pagina detaliile de business unice, cele care te diferentiaza de competitori (brand puternic, producator/importator unic, experienta in domeniu etc.), precum si enunturi de call-to-action care sa dinamizeze fraza si sa determine utilizatorul sa cumpere de la tine (cumpara acum, descopera azi oferta noastra, nu rata aceasta oportunitate etc.).

Un exemplu de titlu tag pe care il poti folosi ar fi: “Oferte laptopuri ASUS Black Friday |Livrare gratuita|Nume magazin”, iar pentru meta descriere poti avea textul urmator: “Doar la [Nume magazin] gasesti cele mai bune oferte laptopuri ASUS de Black Friday! Profita acum de reducerile la laptopuri performante si beneficiezi de livrare gratuita!”.

b). URL-uri potrivite: Un URL scurt si bine scris e un factor de importanta pentru motoarele de cautare in a stabili daca o pagina de site este de incredere, informativa si relevanta pentru cautarea efectuata de un utilizator. Totusi, inca exista multe magazine online care uita de acest aspect si folosesc insiruiri de simboluri precum “?rochii_variante=463” sau “?color=304” care le ingreuneaza munca botilor de la Google in a intelege si recunoaste despre ce este vorba in acel link. Site-urile e-commerce pot de obicei rezolva aceste probleme printr-o configurare corecta a URL-urilor la nivel de platforma asa incat atat Google cat si vizitatorii vor intelege topicul abordat sau ce se vinde in acea pagina.

c). Link-uri interne: Link-urile interne functioneaza similar cu cele externe intrucat ele imbunatatesc valoarea unei pagini si le ajuta sa obtina pozitii mai mari in Google. Cu cat o pagina are mai multe link-uri interne catre ea, cu atat acea pagina are o valoare mai mare in site. De exemplu, daca ai o pagina cu 8 link-uri interne directionate catre ea, aceasta va avea o valoare mai mare decat o pagina cu doar 3 link-uri interne. Daca vei trimite un link de pe pagina cu 10 link-uri interne atunci ea va transmite mai mult link juice decat pagina cu 3 link-uri. O pagina fara link-uri interne este ca si cum nu ar exista, e greu de gasit de motoarele de cautare si vizitatorilor le va fi foarte greu sa o acceseze.

O structura bine construita de link-uri interne va face ca vizitatorii sa petreaca mai mult timp pe site-ul tau si sa interactioneze cu mai multe pagini si produse. In mod normal, link-urile interne sunt create cand vrei sa redirectionezi vizitatorul catre o informatie care ii poate ajuta, care vine in completarea textului pe care il citesc deja.

d). Link-uri 404 si pagina personalizata: E normal pentru orice site sa aiba pagini 404, insa daca ai un numar foarte mare atunci trebuie sa te ocupi de ele in mod sistematic intrucat dauneaza experientei de navigare a utilizatorului si duce la scaderea calitatii site-ului.

Bunele practici in SEO recomanda sa creezi o pagina personalizata de tip Eroare 404 care sa fie cat mai simpla, user friendly si care sa aiba rolul de a trimite utilizatorul catre homepage, pagina anterior vazuta sau pagina pe care doreste sa o acceseze. De asemenea, pentru paginile 404 importante, adica cele care primesc mult trafic, au multe link-uri externe, link-uri interne sau apartin de o categorie/subcategorie profitabila se recomanda sa inserezi un redirect 301 catre pagina noua sau similara care functioneaza.

e). Server performant: Asigura-te ca serverul pe care este gazduit site-ul tau poate face fata unui trafic ridicat pentru perioadele aglomerate din an. Verifica ca ai suficient RAM pentru traficul de pe site, dar si latime de banda cat sa nu ai probleme din cauza blocajelor de trafic. Ar fi pacat sa pierzi vanzari pentru ca ti-a cazut serverul.

f). Viteza de incarcare: Google recomanda ca viteza de incarcare a unui site sa fie de maxim 3 sec. Chiar daca poate fi dificil pentru un magazin online sa atinga acest prag, pe perioada unor evenimente precum Black Friday, Valentine’s Day etc. acest aspect devine foarte important. Poate sa fie chiar elementul care a facut diferenta intre 100 si 300 de comenzi! Timpul de incarcare ridicat poate fi cauzat pe de o parte atat de server si factori tehnici ce tin de acesta si programarea lui, iar pe de alta parte de imagini si video-uri neoptimizate.

Google Page Speed Insights este un tool oferit de Google pentru a vedea cat de repede se incarca site-ul tau pe mobil si desktop si cum iti poti optimiza viteza de incarcare. Nu uita sa rezolvi orice problema care ar putea avea un impact negativ asupra vitezei site-ului.

 

2. Optimizarea pentru mobil a site-ului

Optimizare SEO mobil

Un raport din 2018 al Institutului National de Statistica (INS) arata ca peste 85% din utilizatorii de internet din Romania folosesc telefonul mobil pentru a se conecta online, iar conform GPEC aproape 80% din traficul pentru cele mai importante site-uri ecommerce vine tot de pe mobil. Cresterea este de 10% fata de 2017 si de 30% comparativ cu 2016. Aceste cifre ne arata cat de mult s-au obisnuit cumparatorii sa navigheze pe internet de pe mobil si importanta crescanda a unei experiente placute de navigare.

Cum Google a inceput de anul trecut sa indexeze versiunea mobila a site-urilor, iar procentul de trafic venind de pe dispozitive mobile precum smartphone-uri si tablete va continua doar sa creasca de la an la an este extrem de important ca magazinul tau sa fie cat mai bine optimizat pentru diverse tipuri de telefoane mobile. Pentru a afla care este volumul de trafic pe care magazinul tau online il primeste in acest moment poti verifica datele din contul de Google Analytics.

Ce poti face pentru a-ti optimiza site-ul pentru mobil? In primul rand asigura-te ca site-ul tau are un design responsive, care permite ca paginile web sa fie adaptate pentru dispozitivul utilizat pentru vizualizare. Vizitatorii intra pe magazinele online de pe mai multe tipuri de dispozitive, cum ar fi tablete, telefoane Android, smartphone-uri iPhone etc., iar fiecare dispozitiv are caracteristicile sale specifice: dimensiunea ecranului, rezolutie, putere CPU, capacitatea de memorie, printre altele. Această tehnologie va face ca site-ul tau sa poata fi vizualizat de pe orice dispozitiv.

Elementele de user experience sunt si ele importante. Asigura-te ca folosesti un layout fluid, cu un design simplu si atribute care permit accesarea cu usurinta al intregului site. Fii atent ce fel de reclame si pop-upuri folosesti intrucat ele pot afecta negativ experienta utilizatorului.

In final, verifica ca viteza de incarcare a site-ului este una optima si evita capcane precum imaginile carusel. Poti sa instalezi plugins pe pagina care te vor ajuta in perioadele aglomerate sau chiar sa setezi AMP (Advanced Mobile Pages) pentru paginile mai importante. Google recomanda webmasterilor de ceva timp sa creeze pagini AMP intrucat acestea performeaza mai bine in ceea ce priveste viteza comparativ cu versiunile de pagini pentru mobil din prezent.

Pentru a te descurca cat mai bine de sarbatori, asigura-te ca le oferi clientilor tai o experienta mobila user-friendly si cat mai placuta.

 

3. Cand sa incepi campania de marketing

 

Momentul in care incepi o campanie de marketing sezonal sau de sarbatori este esential. Se recomanda sa-ti creezi planul din avans astfel incat campania ta sa ajunga la cat mai multi potentiali clienti. Media este obicei de 1-2 luni, mai ales cand e vorba de o strategie SEO intrucat nu are rezultate imediate in mod regulat. Ca sa fii pregatit pentru orice eveniment important cel mai bine ar fi sa-ti creezi un calendar cu sarbatorile/sezoanele profitabile pentru tine si apoi sa verifici care e trendul de cautari.

Google Trends este unul dintre instrumentele de identificare a tendintelor comportamentale pe care il poti folosi pentru a vedea cum si ce au cautat utilizatorii pe un interval de timp dat, intr-o anumita tara. Ideea esti sa-ti lansezi campania in momentul in care ai observat ca interesul oamenilor pentru respectiva sarbatoare incepe sa creasca. De exemplu, daca vrei sa te promovezi pentru Valentine’s Day in Romania ar trebui sa incepi campania cu cateva saptamani inainte ca sa fii sigur ca pe 10 februarie totul este gata si esti pregatit pentru fluxul de trafic.

Strategie SEO Valentine's

Pentru un eveniment mai important cum ar fi Black Friday sau Pastele ar trebui sa incepi campania mai devreme. Dupa cum se observa in graficul de mai jos, romanii au inceput deja sa caute frecvent oferte de paste inca de la inceputul anului.

Strategie SEO Paste

Totusi, daca incepi anul acesta campania pentru sarbatorile pascale dupa 8 martie ar trebui sa ai suficient timp pentru a atrage un numar mare de clienti pentru afacerea ta. Nu uita sa incluzi si sfarsitul de saptamana in perioada promotionala intrucat utilizatorii au mai mult timp liber si vor cauta oferte.

 

4. Strategia de cuvinte cheie

 

Primul pas in a determina pe ce cuvinte cheie vrei sa te axezi pentru evenimentele de sezon este sa vezi cum au decurs si ce rezultate ai obtinut in campaniile din anul trecut. Analizeaza conturile de Google Search Console si Google Analytics pentru a observa ce pagini au atras cel mai mult trafic si conversii, cuvintele cheie targetate in campanie care au adus cele mai multe click-uri si vizualizari si pozitiile obtinute de cele mai profitabile pagini si cuvinte cheie. Aceste informatii iti vor fi utile pentru a incepe sa construiesti strategia SEO castigatoare de anul acesta.

Etapa urmatoare este sa iti definesti audienta pe care o targetezi inainte de a incepe sa te uiti la cuvinte cheie. Fiecare perioada de promotii are caracteristicile ei, dar fii atent sa nu fii prea exclusiv in alegerea audientei si sa ratezi oportunitati. De exemplu, nu uita ca si persoanele singure cumpara de Valentine’s si poti sa-ti extinzi numarul de cuvinte cheie pentru a le atrage si pe ele. Poti adauga si produse pentru prieteni, mame, rude, profesoare, colegi de birou. Daca vrei ca ofertele tale sa fie gasite trebuie sa alegi cuvinte cheie potrivite pentru audienta site-ului tau. Pentru a atrage barbati drept clienti ar trebui sa folosesti fraze precum “cadouri 8 martie pentru femei” sau “idei de cadouri Valentine’s pentru fete”.

Ultimul pas este faci o cercetare pe cuvintele cheie relevante pentru magazinul tau online in acest sezon. Poti folosi intrumente precum Google Trends pe care l-am mentionat mai sus sau mai specific ar fi Keyword Planner oferit tot de Google. Keyword Planner iti ofera datele privind cuvintele cheie preluate din Google Ads precum media numarului de cautari lunare, competitie, cost pentru click, locatie, iar informatiile sunt folositoare si pentru planificarea strategiei SEO. Scopul tau este sa amesteci expresii lungi de cautare (long-tail keywords) cu produsele si/sau serviciile pe care le oferi: “oferte de paste bulgaria all inclusive”, “promotii frigidere Black Friday”, “reduceri ghiozdane back to school” etc.

 

5. Landing page dedicat perioadei promotionale

 

Pentru un magazin online este recomandabil sa aiba cate un landing page pentru fiecare perioada de promotii importanta pentru business-ul lui. Astfel vei atrage mai usor vizitatori, vei promova produsele pe care doresti sa le vinzi in acea perioada si vei avea o evidenta a cautarilor pentru expresiile respective. Nu e bine sa creezi pagini noi (Oferte Black Friday 2017, Oferte Black Friday 2018 etc.) una peste alta, care sa fie live si indexabile in acelasi timp. Ele voi ajunge sa concureze intre ele si vor duce la pierdere de trafic si o experienta neplacuta pentru vizitatori.

Un landing page dedicat ar trebui sa aiba un URL prietenos, meta taguri optimizate dupa expresiile de cautare specifice sezonului si elemente de call-to-action precum “Oferta limitata!”, “Cumpara acum”, un design dedicat si sa contina toate produsele si ofertele pentru Paste, Back-to-School etc. De asemenea, ar trebui sa includa informatii de sezon cat mai atractive pentru vizitatori cu titluri si subtitluri bine structurate si descrieri clare pentru produsele oferite si beneficiile acestora. Intrucat poti avea multe produse in pagina e bine sa folosesti categorii care sa ajute vizitatorii sa navigheze rapid intre ele.

In caz ca ai deja o pagina dedicata trebuie doar sa schimbi elementele de meta tags pentru anul curent, din 2018 in 2019. Ideal este sa nu folosesti ani in denumirea paginii, intrucat redenumirea URL-ului va crea o pagina noua si vei pierde autoritatea dobandita pana atunci. Daca este necesar sa updatezi o pagina dedicata (ex: schimbi /valentines-2018/ cu /valentines-2019) foloseste o redirectionare 301.

Nu sterge pagina dupa terminarea sarbatorii, vei reduce efortul pe care il vei face in viitor si te va ajuta sa ai un avantaj anul urmator cand competitorii tai vor crea pagini noi. Landing page-ul ar trebui sa ramana live si indexat, dar poti sterge produsele oferite si sa adaugi niste continut legat de eveniment ca sa nu lasi pagina goala. Poti eventual si sa pui link-uri catre categorii de produse pentru a indemna vizitatorii care intra pe pagina sa ramana in site-ul tau si sa cumpere.

 

6. Crearea de continut specific sarbatorii

 

Pentru a atrage cat mai mult trafic relevant catre site-ul tau ecommerce de sarbatori ar trebui sa publici mult continut nou, de calitate si specific perioadei. Te poti folosi de cuvintele cheie gasite anterior si pe care vrei sa le targetezi pentru a crea un plan de publicare, un calendar editorial pentru sectiunea de articole din site sau chiar blogul magazinului in caz ca ai unul. In functie de importanta lui pentru afacerea ta, pregatirea si publicarea articolelor ar fi bine sa inceapa cu 1-2 luni inainte de eveniment. Astfel ele vor avea o sansa mai mare sa fie scanate, indexate si pozitionate cat mai bine in rezultatele cautarilor din Google.

Subiectele pe care le poti aborda pot fi ghiduri (“Ghid cadouri pentru prietena ta de 8 martie”), articole de tip liste (“Top 10 magazine ce ofera [produs] de Black Friday), o analiza a cautarilor pentru un anumit produs/categorie (“Cati romani cumpara [nume produs] cu ocazia Craciunului”); tutoriale, infografice etc. Puteti folosi ani in titlurile articolelor, dar nu si in URL-uri pentru a le folosi si in anii urmatori.

Articolele create ar trebui sa fie folositoare vizitatorilor, sa raspunda unor intrebari sau sa satisfaca unele cerinte pe care oamenii le au in aceasta perioada. Ar fi bine sa folosesti propozitii simple si scurte intrucat sunt mai usor de urmarit, nu folosi cuvinte complicate sau fraze complexe, scrie articolul la persoana intai (ca si cum ai avea o conversatie cu cineva) si adauga poze interesante si care sa atraga.

 

7. Optimizarea imaginilor si a clipurilor video

 

Un aspect important de care trebuie sa tina cont orice magazin online este sa foloseasca imagini optimizate si video-uri pentru a-si prezenta mai bine produsele si a vinde mai mult. Poti realiza chiar un video de prezentare pentru diverse produse speciale pentru aceasta ocazie, un fel de ghid video de cadouri.

Pentru a avea imagini optimizate trebuie sa fii atent la alegerea dimensiunilor potrivite, sa comprimi imaginile si video-urile pentru a se incarca mai repede si sa adaugi cuvinte cheie specifice in elementele si alt tag-urile pozelor pentru a atrage vizitatorii spre ofertele tale. Aceste descrieri vor ajuta magazinul tau sa fie mai usor de gasit in Google si sa obtina pozitii mai bune.

 

8. Elementele UX ale site-ului

 

Vizitatorii site-ului tau vor sa aiba o experienta placuta de navigare si sa nu se loveasca de diverse probleme de design, functionalitate sau de pop-uri mai ales cand e vorba de un eveniment precum Black Friday. De aceea este bine sa verifici ca magazinul tau online arata bine si poate fi parcurs usor.

Cum poti optimiza un site din punct de vedere al User Experience (UX)? Sunt cateva elemente la care trebuie sa fii atent:
– font-ul este usor de citit, tipul de font si marimea nu impiedica sau deranjeaza cititorul
– exista spatii intre linii si intre paragrafe, textul nu este inghesuit
– evita sa folosesti culori stridente sau prea luminoase pentru text
– testimonialele sunt usor vizibile si nu interfereaza cu alte elemente
– adauga imagini de calitate superioara care se incarca repede in pagina
– viteza de incarcare a site-ului este cat mai rapida

Nu uita sa testezi cum se vad aceste elemente de UX si pe mobil pentru diverse tipuri de smartphone-uri.

 

9. Importanta recenziilor

 

Conform unui studiu din 2018 realizat de Ipsos si Medallia, in topul factorilor care influenteaza decizia de cumparare a consumatorilor din 4 tari s-au aflat experiența personală și opiniile prietenilor, a familiei și a cunoștințelor, precum si opiniile din online despre brand al altor persoane.

Recenzii strategie SEO

In perioadele de promotii si de sarbatori romanii sunt asaltati de o gramada de oferte si reduceri si atunci multi dintre ei recurg la a face mai mult research inainte de a cumpara un produs, uitandu-se mai ales la testimoniale si recenziile din social media.

Raspandirea folosirii retelelor de socializare, in special Facebook si a site-urilor de review-uri si la noi au modificat modul in care interactioneaza romanii cu brandurile. In prezent, fiecare magazin online isi are reputatia evaluata constant prin intermediul review-urilor lasate de sute sau mii de clienti. In studiul Ipsos, peste 50% din persoane au lasat macar o data o recenzie despre experienta pe care au avut-o cu un brand. Astfel, testimonialele de pe landing page-ul dedicat si recenziile pozitive din pagina de Facebook sau de pe profilul de Google My Business sunt binevenite intrucat pot influenta decisiv si pozitiv decizia de cumparare a utilizatorilor.

 

10. Crearea de backlink-uri de calitate

 

Link-urile de calitate provenite de la site-uri cu autoritate si relevante pentru domeniul magazinului tau online sunt in continuare un factor de ranking determinant in optimizarea SEO a unui site. Astfel, backlink-urile sunt esentiale si pe timpul campaniilor de promotii cand vrei ca landing page-ul tau sa ajunga pe primele pozitii din Google pentru cat mai multe cuvinte cheie.

Ar trebui sa incepi din timp sa scrii articole cu informatii interesante pentru consumatorii tai si sa le publici pe site-uri cu autoritate care sa trimita catre pagina ta dedicata. Daca puteti, alegeti ca aceste backlinks sa vina din paginile cu o relevanta mai mare si care au mai multe link-uri interne pentru ca vor avea indicatori de performanta mai puternici si astfel va pot transfera o autoritate mai mare catre pagina voastra.

Pagina de promotii poate obtine relativ usor link-uri si de la forumuri, comunitati specializate sau bloggeri. Poti apela la relatiile create in timp cu influenceri diversi si bloggeri specializati din nisa ta care pot sa iti promoveze produsele in cadrul unor advertoriale sau articole pe care le vor scrie in aceasta perioada. Alege cu grija ofertele respective si apeleaza doar la cele pentru care ai un plus evident fata de competitori.

Pastele, Black Friday si Craciunul sunt doar cateva din evenimentele de sezon importante care iti pot aduce site-ului tau ecommerce venituri mai mari decat intr-o perioada obisnuita. Chiar daca multe magazine online prefera campanii de Facebook Ads, Google Ads sau de e-mail marketing intrucat au un efect imediat, nu ar trebui sa ignori traficul pe care il poti atrage in mod organic din motoarele de cautare. Prin aplicarea celor 10 strategii SEO concrete din acest articol vei atrage mai multi consumatori ceea ce va duce la cresterea semnificativa a vanzarilor.

Totusi, aceste actiuni punctuale nu pot inlocui servicii SEO full-service care sunt derulate pe o perioada de minim 6 luni si care sunt desfasurate dupa o metologie SEO corecta si care respecta bunele practici ale Google. Pentru o astfel de strategie sunt necesare mai multe etape fiecare cu tactici si actiuni specifice, insa rezultatele sunt pe masura intrucat va creste vizibilitatea online a magazinului tau in motoarele de cautare.

Daca vrei sa iti pregatesti site-ul pentru orice sezon, contactacteaza-ne si vei avea parte de o strategie SEO personalizata pentru rezultate performante!

articol scris deStefan Rusu

Specialist SEO

vezi articolele scrise de Stefan