Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Studiu de caz Minikids.ro

Cum să-ți crești susținut bugetul de marketing și volumul de comenzi prin Facebook Ads - Studiu de caz minikids.ro

Context

MiniKids este un magazin online care comercializează hăinuțe pentru copii. Colaborarea cu agenția a început în 2018, odată cu necesitatea de a scala contul pentru generarea unui volum susținut de achiziții. 

MiniKids s-a încadrat perfect în modelul clasic de business pornit de la 0, în care ownerii s-au ocupat în primă fază de promovarea online, în special Facebook Ads. Tranziția către agenție a venit atât din necesitatea scalării businessului, cât din dorința de a elibera din timpul alocat promovării plătite.

Rezultate pe scurt

În acest moment, rezultatele venite din campaniile de Facebook și Instagram reprezintă peste 56% din totalul vânzărilor site-ului. 

În acest studiu am analizat Q1 2021 vs. Q1 2019 (ianuarie – martie 2021 vs. ianuarie – martie 2019). Ne-a interesat să facem o analiză a evoluției contului pe o perioadă mai mare de timp, iar anul 2020 a fost unul atipic.

Încă de la preluare, obiectivele au vizat o creștere susținută a contului prin mărirea bugetului, odată cu menținerea sub control a costurilor/ achiziție și creșterea ROAS-ului, obiective pe care le-am și atins.

Față de 2019, în 2021 bugetul a fost majorat cu  740%, achizițiile din campaniile de Facebook și Instagram au crescut și ele cu 745%, iar valoarea achizițiilor a crescut cu 708%. Aceste rezultate sunt destul de bune, mai ales în contextul tuturor schimbărilor de algoritm, costurilor de promovare tot mai mari și competiției. 

De obicei, creșterea bugetului nu înseamnă și creșterea exponențială a rezultatelor, iar noi punctăm acest lucru în discuțiile cu clienții noștri. Suplimentarea bugetului se face atât pentru cele mai performante campanii, dar și pentru a testa noi campanii/ targetări și ad-uri. Unele funcționează, iar altele se încadrează în categoria testelor. Tocmai de aceea, e destul de greu să menții mereu o creștere proporțională a rezultatelor cu cea a bugetului investit.

Strategie

Raportul bun calitate-preț al produselor Minikids au ajutat procesul de scalare a contului, la descoperirea unor produse tractor, creșterea traficului și înregistrarea unui volum mare de date.

2019

În 2019 rulam campanii de performance: conversii și catalogue sales, optimizate în special pe achiziții. Foloseam atât audiențe pe interese, lookalikes, dar aveam și o strategie de remarketing implementată, în special prin campanii dinamice de catalogue sales, în funcție de acțiunile utilizatorilor pe site.

În timp, creșterea bugetului ne-a permis să diversificăm targetările, în special cele lookalikes de diferite dimensiuni (1 – 10%) ale traficului pe site, top utilizatori în funcție de timpul petrecut pe site, acțiunile din site ex: adăugare în coș, clienți etc.

2021

Majoritatea campaniilor la început de 2021 erau cele dinamice, pe bază de feed (catalogue sales), cu optimizare pe purchase (achiziții). Printre cele mai performante targetări au fost audiențele lookalike 7% și 8% ale clienților și lookalike 6% utilizatori care au vizitat minim 17 pagini. 

Aceste concluzii au venit în urma a nenumărate teste, însă nu sunt general valabile pentru orice cont de publicitate. 

Remarketingul a vizat retargetarea utilizatorilor site-ului în funcție de produsele vizitate sau adăugate în coș, pe diverse intervale de timp. Cea mai eficientă a fost retargetarea utilizatorilor care au adăugat produse în coș în ultimele 2 zile, dar nu au achiziționat. Au fost rulate teste și pe ultimele 7, 14, 29, 60 sau 90 zile. Și vechii clienți ai site-ului au fost retargetați cu noi promoții sau produse complementare, reamintindu-le de brandul Minikids.

Pentru a separa traficul nou de cel vechi, s-au folosit excluderi în targetări. Astfel, am construit un funnel în care userii să urmeze un parcurs clar în procesul de achiziție.

Separat, am rulat campanii de conversii cu ad-uri specifice de noutăți și promoții. Aici ad-urile au fost diversificate, cele mai eficiente fiind cele tip carusel, urmate de ad-urile tip video.

Noi Teste

Facebook-ul este un mediu dinamic și trebuie să ne adaptăm constant. Pentru dezvoltarea contului au fost implementate campanii tip CBO (bugetul setat la nivel de campanie) și targetări broad pentru a lăsa algoritmul să optimizeze automat campania. Tot aici s-au folosit manual placements (Facebook și Instagram feed și stories) sau automatic placements (toate plasamentele avute la dispoziție). Fiecare campanie a avut minim 4 ad sets cu aceeași audiență, diferența era la nivel de ads. În timp, s-au păstrat doar cele mai performante adsets.

Pentru o automatizare mai mare a contului, am început să rulăm mai multe teste cu dynamic creatives (ad-uri dinamice cu până la 5 texte primare, 5 headlines, 5 descrieri, 10 banners/ videouri). Acestea sunt un considerate un must, accelerând procesul de A/B testing la nivel de ad-uri. 

Un mic hint: ceea ce am observat că funcționează din ce în ce mai bine sunt postările organice cu produse tăguite din shop. Acestea pot fi puse cu post ID atât în campanii de engagement (pentru a genera reacții, comentarii etc) cât și în campanii de conversii (recomandat) pentru a impulsiona achizițiile.

Rezultate Q1 2019 vs. Q1 2021 din campaniile de Facebook & Instagram Ads

Creștere cu 740% a bugetului

Creștere cu 762% a afișărilor

Creștere cu 684% a userilor care au vizitat site-ul

Creștere cu 745% a numărului total de achiziții venite din Facebook și Instagram

Creștere cu 708% a valorii achizițiilor 

ROAS-ul s-a menținut la valori similare

 

ALT

Concluzii

Scalarea unui cont implică multe acțiuni: diversificarea campaniilor, noi targetări, scăderea costului/ achiziție, optimizarea în funcție de ROAS etc. 

Însă, în momentul în care lucrezi pe un cont ce are deja costuri mici/ achiziție, scalarea poate înseamna și creșterea volumului de comenzi prin mărirea bugetului și păstrarea costului/ achiziție în parametri apropiați, fără fluctuații prea mari. Aceste obiective trebuiau atinse pe conturi, în contextul creșterii costurilor de promovare. Așa a fost și în cazul MiniKids. 

Am reușit să generăm un surplus considerabil de comenzi la costuri controlate/ achiziție. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără o monitorizare constantă și o strategie cu rezultate scalabile.

Testimonial Cătălin Stancu - Owner minikids.ro

“Înainte lucrăm cu echipa Gun Media ne ocupam singuri de promovare. Campaniile livrau rezultate, dar nu reușeam scalăm. În ultima perioada deja nu mai funcționau nici clasicele boost-uri. Am zis totuși încercăm, vedem ce se întâmplă, mai ales nici timp nu mai aveam ne ocupăm noi de promovare.

Inițial, au testat diverse strategii și și-au dat seama ce funcționează. După 3 luni, vânzările creșteau tot mai mult. În continuare suntem pe o pantă ascendentă. Un lucru pe care l-am apreciat este ne-au explicat când și de ce trebuie mărim bugetele pentru a maximiza rezultatele.


Colaborarea cu
echipa Gun s-a dovedit un real succes. Comunicarea este de nota 10 (atât telefonic cât și prin e-mail), prin rapoartele lunare detaliate cu vânzări, creșteri și campanii rulate.”

De-a lungul timpului am învățat că rezultatele cele mai bune vin în echipă, iar comunicarea costantă dintre client și specialiști este unul din factorii cheie ai succesului. Orice business owner care își dorește să își scaleze afacerea în online, are nevoie de sfaturi avizate, venite din experiență și multă practică.

Te invităm descoperi oferta noastră pentru serviciul de audit al campaniilor tale online. Află cum poți obține și tu mai multe vânzări prin campanii performante. Contactează-ne chiar azi.

Campanii de marketing
online premiate
Departament
de content intern

Departamente dedicate de SEO, Google ADS si Facebook ADS. Specialiști cu expertiză pe ecommerce și generare de leaduri

Află mai multe

CLIENȚI

Ei sunt cei ce au incredere in noi!

“Am inceput colaborarea cu Gun Media in 2018 cand firma noastra cauta un partener de incredere care sa ne ajute sa ne dezvoltam pe latura de SEO si marketing digital. Cea mai placuta descoperire la inceput de drum a fost echipa tanara, plina de energie si foarte deschisa sa inteleaga tipologia clientului, in cel mai mic detaliu inainte de a lansa propuneri sau campanii. Acest aspect a ramas definitoriu in relatia noastra si iata-ne dupa 2 ani de colaborare la fel de incantati dupa numeroase campanii si proiecte dezvoltate impreuna. Va consider ca parte din echipa Rosehome extinsa, care ne a ajutat sa crestem in acesti ani si consider ca am facut cea mai buna alegere, cand am hotarat sa externalizam aceste departamente. Multumim si suport si implicare💪❤

Denisa Ștefan, Director Rosehome.ro

Gun Media este o o echipă puternică de specialiști în toate departementele de marketing online. Iar cel mai important a fost că noi, în calitate de clienți, nu am simțit scalarea ca pe o fracționare a suportului între mai multe departamente, ci am beneficiat direct de strategii integrate. Fiecare membru al echipei este un bun specialist, dar echipa ca întreg este partea cu adevărat excepțională.

Au participat activ la strategie, poziționare, implementare și la tot ceea ce înseamnă marketing online.

            Cumva, am crescut împreună, iar eforturile susținute pe parcursul anilor de rezultate palpabile ne-au convins că Gun Media nu ne este un simplu partener, ci este parte din echipa Neakaisa. Nu a existat perioadă de dubii în care să nu căutăm împreună soluții, la fel cum nu a existat niciodată o perioadă de creștere în care să nu depunem toți eforturi să fie sustenabilă. Am toată convingerea că evoluția lui Neakaisa.ro a fost extrem de mult influențată de faptul că, de la prima întâlnire, ni s-a insuflat încredere și optimism. Sentimente pe care le avem și acum, după cațiva ani, la fiecare interacțiune cu echipa Gun Media

Laura Sardescu, Cofondator Neakaisa.ro

“Am început să lucrăm cu echipa Gun Media încă dinainte de lansarea
oficială în România, în anul 2013. Faptul că încă avem campanii încredințate către ei demonstrează că am făcut alegerea potrivită.
Am demarat doar cu campania SEO la început, dar energia de care au dat dovadă pe parcurs ne-au convins să le încredințăm pentru o lungă perioadă și campaniile de Social Media și Facebook Ads.

Ne place să lucrăm cu Gun Media pentru că sunt implicați și vin cu idei aplicabile businessului nostru. Sunt creativi, dar cel mai important este că livrează bine și la timp.”

Marius Solescu - Country Manager Ferratum Romania

“Am început colaborarea cu echipa Gun Media încă din etapa în care proiectul nostru era doar pe hârtie. Pe parcursul întregii colaborări au dat dovadă de implicare, promptitudine și ne-au demonstrat că am făcut alegerea perfectă pentru a crește împreună acest business.”

Răzvan Ștefănescu - General Manager Cupio.ro


Contactează-ne acum

DEPARTAMENT VÂNZARI

contact@gun.ro

Str V. V. Stanciu nr 2 D
Sector 4, București, România

VEZI HARTA