Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Studiu de caz Best Tires

Cum să crești performanța campaniilor Google Ads în perioada off-season

Istoric

BEST TIRES SHOP este un brand fondat în 2008, cu un capital 100% românesc.  Sediul principal este în București, unde se află și cele 3 puncte lucru cu service-uri și hoteluri de anvelope. Online, brandul este prezent prin intermediul site-ului și a paginii de Facebook.

Produsele comercializate sunt anvelopele, jantele, acumulatorii și accesoriile auto. Focusul principal sunt anvelopele.

Este unul dintre liderii de piață pe această nișă, precum și dealer oficial pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri: Michelin România, Goodyear Dunlop România, Pirelli Tyres România, Nokian Tyres, Vredestein și Hankook.

Obiective

Business-ul este unul sezonier, iar dacă în vârf de sezon putem exploata adevăratul său potențial prin campaniile de promovare, am considerat că e necesar să avem o strategie smart și pentru restul perioadei.

Astfel, ne-am fixat 3 obiective principale pentru perioada off season:

1. Creșterea vânzărilor online cu focus pe produsele de tip anvelope și în afara vârfului de sezon.

2. Creșterea ROAS-ului în campaniile Google Ads.

3. Creșterea traficului pe site, în condițiile creșterii profitabilității.

Strategie

#1 Pentru a ne atinge obiectivele stabilite, am decis să folosim campaniile DSA (dinamic search ads) pentru acoperirea unei palete cât mai mari de cuvinte de tip long tail. Astfel, ne-am asigurat ce ne vom afișa cu rezultate relevante și pe căutări ceva mai precise ale userilor.

#2 Ne-am dorit să maximizam ROAS-ul și să generăm vânzări de valori cât mai mari în raport cu bugetul investit. Tocmai de aceea, am folosit strategia de Smart Bidding de tip ROAS pentru creșterea revenue-ului pe ad spend.

#3 Nu am neglijat nici branding-ul și am ales implementarea campaniilor de tip Smart Display. Sunt 100% automate, ceea ce înseamnă că targetarea, modul în care sunt afișate reclamele și strategia de licitare sunt gestionate de către algoritm.

#4 Ne-am dorit o creștere a CTR-ului în search (creșterea ratei de click pe anunțurile afișate în urma căutărilor) precum și o mai mare relevanță a anunțurilor afișate. Astfel, am introdus anunțurile de tip Responsive Search Ads. Sunt ad-uri dinamice în care poți introduce până la 15 headline-uri și 4 descrieri iar algoritmul le va testa automat în diferite combinații pentru a descoperi varianta câștigătoare. În timp, aceste tipuri de anunțuri, afișează cel mai relevant mesaj în funcție de căutări, cuvintele cheie folosite, device sau istoricul de căutare.

Rezultate

Creșterea revenue-ului din Google Ads cu 122% (Q1 2019 vs Q1 2018)

 

ALT

Creșterea ROAS-ului cu 80% pe întreg contul și cu 81% pe campaniile de anvelope

 

ALT

Creșterea traficului din campaniile Google cu 46%

 

ALT

Concluzii

În cazul business-urilor sezoniere, vârfurile de sezon te ajută să exploatezi adevăratul potențial. Dar este foarte important să ai și o strategie adaptată și perioadei off season, să testezi și să obții un maxim de rezultate, chiar și atunci când comportamentul de cumpărare al userilor se schimbă.

E important să descoperi oportunități, să rămâi relevant, să ai în vedere conversiile, dar să nu uiți și de componenta de branding care, pe termen lung este un factor cheie pentru dezvoltarea afacerii tale.

Te invităm  descoperi oferta noastră pentru serviciul de audit al campaniilor tale online.

 

Trimite-ne detalii despre proiectul tău!
Campanii de marketing
online premiate
Departament
de content intern

Departamente dedicate de SEO, Google ADS si Facebook ADS. Specialiști cu expertiză pe ecommerce și generare de leaduri

Află mai multe

CLIENȚI

Ei sunt cei ce au incredere in noi!

“Am inceput colaborarea cu Gun Media in 2018 cand firma noastra cauta un partener de incredere care sa ne ajute sa ne dezvoltam pe latura de SEO si marketing digital. Cea mai placuta descoperire la inceput de drum a fost echipa tanara, plina de energie si foarte deschisa sa inteleaga tipologia clientului, in cel mai mic detaliu inainte de a lansa propuneri sau campanii. Acest aspect a ramas definitoriu in relatia noastra si iata-ne dupa 2 ani de colaborare la fel de incantati dupa numeroase campanii si proiecte dezvoltate impreuna. Va consider ca parte din echipa Rosehome extinsa, care ne a ajutat sa crestem in acesti ani si consider ca am facut cea mai buna alegere, cand am hotarat sa externalizam aceste departamente. Multumim si suport si implicare💪❤

Denisa Ștefan, Director Rosehome.ro

Gun Media este o o echipă puternică de specialiști în toate departementele de marketing online. Iar cel mai important a fost că noi, în calitate de clienți, nu am simțit scalarea ca pe o fracționare a suportului între mai multe departamente, ci am beneficiat direct de strategii integrate. Fiecare membru al echipei este un bun specialist, dar echipa ca întreg este partea cu adevărat excepțională.

Au participat activ la strategie, poziționare, implementare și la tot ceea ce înseamnă marketing online.

            Cumva, am crescut împreună, iar eforturile susținute pe parcursul anilor de rezultate palpabile ne-au convins că Gun Media nu ne este un simplu partener, ci este parte din echipa Neakaisa. Nu a existat perioadă de dubii în care să nu căutăm împreună soluții, la fel cum nu a existat niciodată o perioadă de creștere în care să nu depunem toți eforturi să fie sustenabilă. Am toată convingerea că evoluția lui Neakaisa.ro a fost extrem de mult influențată de faptul că, de la prima întâlnire, ni s-a insuflat încredere și optimism. Sentimente pe care le avem și acum, după cațiva ani, la fiecare interacțiune cu echipa Gun Media

Laura Sardescu, Cofondator Neakaisa.ro

“Am început să lucrăm cu echipa Gun Media încă dinainte de lansarea
oficială în România, în anul 2013. Faptul că încă avem campanii încredințate către ei demonstrează că am făcut alegerea potrivită.
Am demarat doar cu campania SEO la început, dar energia de care au dat dovadă pe parcurs ne-au convins să le încredințăm pentru o lungă perioadă și campaniile de Social Media și Facebook Ads.

Ne place să lucrăm cu Gun Media pentru că sunt implicați și vin cu idei aplicabile businessului nostru. Sunt creativi, dar cel mai important este că livrează bine și la timp.”

Marius Solescu - Country Manager Ferratum Romania

“Am început colaborarea cu echipa Gun Media încă din etapa în care proiectul nostru era doar pe hârtie. Pe parcursul întregii colaborări au dat dovadă de implicare, promptitudine și ne-au demonstrat că am făcut alegerea perfectă pentru a crește împreună acest business.”

Răzvan Ștefănescu - General Manager Cupio.ro


Contactează-ne acum

DEPARTAMENT VÂNZARI

contact@gun.ro

Str V. V. Stanciu nr 2 D
Sector 4, București, România

VEZI HARTA