Studii de Caz

Branding și Vânzări profitabile prin Google pe nișa de obiecte sanitare: Case Study Google ADS + SEO – neakaisa.ro
Neakaisa este un magazin dedicat secțiunii de casă și grădină specializat în comerț online cu obiecte sanitare.
Prin campanii de optimizare SEO și Google Ads (branding + performance) în luna aprilie 2020 am reușit să avem rezultate (YoY) incredibile față de aprilie 2019, și anume o creștere de 400% în revenue și 217% în numărul de comenzi. Descoperă studiul de caz aici:

Cum să crești performanța campaniilor Google Ads în perioada off-season- Case Study best-tires.ro
BEST TIRES SHOP este un brand fondat în 2008, cu un capital 100% românesc. Este unul dintre liderii de piață pe această nișă precum și dealer oficial pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri de anvelope.
Business-ul este unul sezonier, iar dacă în vârf de sezon putem exploata adevăratul său potențial prin campaniile de promovare, am considerat că e necesar să avem o strategie smart și pentru restul perioadei. Descoperă cum am obținut creșterea revenue-ului din Google Ads cu 122% (Q1 2019 vs Q1 2018), aici.

Cum să-ți crești susținut bugetele de marketing și volumul de comenzi prin Facebook Ads - studiu de caz minikids.ro
MiniKids este un magazin online care comercializează hăinuțe pentru copii. Colaborarea cu agenția a început în 2018, odată cu necesitatea de a scala contul pentru generarea unui volum susținut de achiziții.
În acest moment, rezultatele venite din campaniile de Facebook și Instagram reprezintă peste 56% din totalul vânzărilor site-ului.
În acest studiu am analizat Q1 2021 vs. Q1 2019 (ianuarie – martie 2021 vs. ianuarie – martie 2019). Vezi detalii aici.