Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Studii de Caz

Branding și Vânzări profitabile prin Google pe nișa de obiecte sanitare: Case Study Google ADS + SEO – neakaisa.ro

Neakaisa este un magazin dedicat secțiunii de casă și grădină specializat în comerț online cu obiecte sanitare.

Prin campanii de optimizare SEO și Google Ads (branding + performance) în luna aprilie 2020 am reușit să avem rezultate (YoY) incredibile față de aprilie 2019, și anume o creștere de 400% în revenue și 217% în numărul de comenzi. Descoperă studiul de caz aici:

Vezi Studiu de Caz Neakaisa

Cum să crești performanța campaniilor Google Ads în perioada off-season- Case Study best-tires.ro

BEST TIRES SHOP este un brand fondat în 2008, cu un capital 100% românesc. Este unul dintre liderii de piață pe această nișă precum și dealer oficial pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri de anvelope.

Business-ul este unul sezonier, iar dacă în vârf de sezon putem exploata adevăratul său potențial prin campaniile de promovare, am considerat că e necesar să avem o strategie smart și pentru restul perioadei. Descoperă cum am obținut creșterea revenue-ului din Google Ads cu 122% (Q1 2019 vs Q1 2018), aici.

Vezi Studiu de Caz Best Tires

Cum să-ți crești susținut bugetele de marketing și volumul de comenzi prin Facebook Ads - studiu de caz minikids.ro

MiniKids este un magazin online care comercializează hăinuțe pentru copii. Colaborarea cu agenția a început în 2018, odată cu necesitatea de a scala contul pentru generarea unui volum susținut de achiziții.

În acest moment, rezultatele venite din campaniile de Facebook și Instagram reprezintă peste 56% din totalul vânzărilor site-ului. 

În acest studiu am analizat Q1 2021 vs. Q1 2019 (ianuarie – martie 2021 vs. ianuarie – martie 2019). Vezi detalii aici.

Vezi studiul de caz minikids.ro

Studiu de caz Best Tires


Studiu de caz Minikids.ro

Campanii de marketing
online premiate
Departament
de content intern

Departamente dedicate de SEO, Google ADS si Facebook ADS. Specialiști cu expertiză pe ecommerce și generare de leaduri

Află mai multe

CLIENȚI

Ei sunt cei ce au incredere in noi!

“Am inceput colaborarea cu Gun Media in 2018 cand firma noastra cauta un partener de incredere care sa ne ajute sa ne dezvoltam pe latura de SEO si marketing digital. Cea mai placuta descoperire la inceput de drum a fost echipa tanara, plina de energie si foarte deschisa sa inteleaga tipologia clientului, in cel mai mic detaliu inainte de a lansa propuneri sau campanii. Acest aspect a ramas definitoriu in relatia noastra si iata-ne dupa 2 ani de colaborare la fel de incantati dupa numeroase campanii si proiecte dezvoltate impreuna. Va consider ca parte din echipa Rosehome extinsa, care ne a ajutat sa crestem in acesti ani si consider ca am facut cea mai buna alegere, cand am hotarat sa externalizam aceste departamente. Multumim si suport si implicare💪❤

Denisa Ștefan, Director Rosehome.ro

Gun Media este o o echipă puternică de specialiști în toate departementele de marketing online. Iar cel mai important a fost că noi, în calitate de clienți, nu am simțit scalarea ca pe o fracționare a suportului între mai multe departamente, ci am beneficiat direct de strategii integrate. Fiecare membru al echipei este un bun specialist, dar echipa ca întreg este partea cu adevărat excepțională.

Au participat activ la strategie, poziționare, implementare și la tot ceea ce înseamnă marketing online.

            Cumva, am crescut împreună, iar eforturile susținute pe parcursul anilor de rezultate palpabile ne-au convins că Gun Media nu ne este un simplu partener, ci este parte din echipa Neakaisa. Nu a existat perioadă de dubii în care să nu căutăm împreună soluții, la fel cum nu a existat niciodată o perioadă de creștere în care să nu depunem toți eforturi să fie sustenabilă. Am toată convingerea că evoluția lui Neakaisa.ro a fost extrem de mult influențată de faptul că, de la prima întâlnire, ni s-a insuflat încredere și optimism. Sentimente pe care le avem și acum, după cațiva ani, la fiecare interacțiune cu echipa Gun Media

Laura Sardescu, Cofondator Neakaisa.ro

“Am început să lucrăm cu echipa Gun Media încă dinainte de lansarea
oficială în România, în anul 2013. Faptul că încă avem campanii încredințate către ei demonstrează că am făcut alegerea potrivită.
Am demarat doar cu campania SEO la început, dar energia de care au dat dovadă pe parcurs ne-au convins să le încredințăm pentru o lungă perioadă și campaniile de Social Media și Facebook Ads.

Ne place să lucrăm cu Gun Media pentru că sunt implicați și vin cu idei aplicabile businessului nostru. Sunt creativi, dar cel mai important este că livrează bine și la timp.”

Marius Solescu - Country Manager Ferratum Romania

“Am început colaborarea cu echipa Gun Media încă din etapa în care proiectul nostru era doar pe hârtie. Pe parcursul întregii colaborări au dat dovadă de implicare, promptitudine și ne-au demonstrat că am făcut alegerea perfectă pentru a crește împreună acest business.”

Răzvan Ștefănescu - General Manager Cupio.ro


Contactează-ne acum

DEPARTAMENT VÂNZARI

contact@gun.ro

Str V. V. Stanciu nr 2 D
Sector 4, București, România

VEZI HARTA