Facebook si Instagram ADS

Rezultate vizibile prin campanii de promovare Facebook și Instagram Ads, încă din primele luni!
O strategie corectă de promovare prin campanii de Facebook și Instagram Ads, îți poate aduce rezultate încă din primele luni de la lansare.
Iar pentru asta, ai nevoie de o echipă care să îți înțeleagă businessul, publicul țintă, să te ajute stabilești obiective realizabile și să îți propună un plan, campanii și mesaje adaptate, care să trezească interes și să genereze vânzări. Noi suntem o agenție parteneră Meta.
Facebook și Instagramul rămân unele dintre cele mai utilizate rețele sociale din România, folosite de branduri pentru expunere, dar și pentru generare de conversii, rezultatele fiind de multe ori, imediate.

Cum te putem ajuta noi prin promovare Facebook & Instagram ADS?
1. Analizăm și îți înțelegem afacerea, istoricul promovării (dacă există), tragem concluzii, și creăm o strategie de promovare adaptată brandului tău.
2. Stabilim obiective corecte, realizabile, propunem tipuri de campanii adaptate evoluției businessului, targetări, vizualuri și mesaje care să genereze interes.
3. Încercăm să găsim soluții noi, tehnici pe care nu le-ai mai testat și care pot ajuta la creșterea brandului pe rețelele sociale.
4. Administrăm eficient bugetele alocate pentru a minimiza pierderile.
5. Analizăm datele, vedem ce performează și optimizăm costurile în funcție de rezultate.
6. Raportăm rezultatele și te ajutăm să le înțelegi.
7. Găsim noi oportunități de creștere.

De ce e important să ai campanii de promovare Facebook și Instagram Ads?
Campaniile plătite sunt esențiale dacă îți dorești să scalezi, să obții mai multă vizibilitate și vânzări, mai mult engagement, să îți mărești comunitatea de followeri și să îi convertești în viitorii tăi clienți.
Ai posibilități complexe de targetare. Iar datele generate te ajută să înțelegi care sunt clienții tăi, cu ce tip de content interacționează, ce intervale de vârstă au, sexul, interesele, comportamentele sau locația acestora. Pe baza acestor informații, îți poți crea un plan care în timp să ajute la scalarea afacerii tale.
Strategia este extrem de importantă. Tocmai de aceea, este esențial ca promovarea să fie în acord cu etapa de dezvoltare a brandului.

Ce tipuri de campanii putem implementa pentru afacerea ta?
Noile campanii pe care le vom implementa, vor ține cont de domeniu, de istoricul promovării (dacă există), de obiectivele pe care le ai și de etapa de dezvoltare a brandului. Astfel, vom propune campanii dedicate, care să ne ajute la obținerea celor mai bune rezultate.
Strategia de promovare a unui start-up va diferi de cea a unui brand care are deja istoric sau a unuia care a ajuns la maturitate. În funcție de acest lucru, începem să construim.
Obiectivele businessurilor pot varia: de la engagement, creșterea numărului de followeri, vizibilitate, trafic calificat pe site, până la completări de formulare, primire de apeluri, mesaje, vizualizări de produse, adăugări în coș, achiziții, vizite în magazine fizice sau descărcări de aplicație.
Toate acestea sunt și obiective ale campaniilor disponibile în platfoma de Facebook Ads, iar noi, în urmă discuției cu tine, vom înțelege și vom stabili exact de ce ai nevoie.

Stabilim strategia de promovare în funcție de businessul tău
1. Dacă ai un site de prezentare, obiectivele tale principale pot fi atargerea de trafic calificat pe site, completarea unui formular de contact, apelurile, mesajele sau vizitele în showroom. Iar pentru asta, vor fi implementate campanii specifice de promovare Facebook & Instagram Ads.
Iar dacă nu ai un istoric al promovării, primul pas ar fi să înțelegem care este publicul tău, ce caracteristici au, ce interese și comportamente, ce canal și placement-uri îți generează cel mai bun trafic. În funcție de acestea, vom targeta potențialii tăi clienți. Și pentru a ne asigura că brandul tău va rămâne în mintea utilizatorilor, vom implementa campanii de retargeting.

2. Ai un magazin online nou sau cu istoric de promovare prin campanii de Facebook și Instagram ads și îți dorești să te faci vizibil și să îți crești vânzările?
În cazul magazinelor la început de drum, propunem noi strategia de promovare, îți ajutăm brandul să aibă vizibilitate, să crească și să devină memorabil.
Dacă magazinul tău este activ deja în zona de online atât organic cât și prin campanii plătite, dar îți dorești să crească, obiectivul principal vor fi vânzările. Vom analiza datele existente, vom miza pe cele mai performante campanii, dar vom propune și extinderea orizontului, cu noi soluții de targetare, noi tipuri de vizualuri și mesaje. Iar pentru o eficiență crescută, vom implementa campanii de remarketing dinamic, prin care să retargetăm userii cu produsele față de care au arătat interes.
Abordarea noastră va fi axată pe rezultate iar costul/ conversie, vânzările și ROAS-UL vor fi în centrul analizelor și deciziilor pe care le vom lua. Așa cum și tu vei fi în mintea clienților și viitorilor tăi clienți.

3. Businessurile sunt diferite. Dacă ai un site de prezentare care include și o secțiune de shopping, atunci, obiectivele de la exemplele 1 și 2 se vor contopi.
4. Poate ai o aplicație iar obiectivele principale sunt sa înregistrezi cât mai multe descărcări și utilizări. Pentru asta, vom implementa o strategie în mai mulți pași care să includă awareness-ul, engagement-ul, instalarea propriu-zisă și retargetarea userilor care nu au descărcat aplicația sau care au făcut-o, dar nu o folosesc prea des.
Lista exemplelor poate continua. Poate afacerea ta se încadrează într-unul din exemplele de mai sus, sau, poate e diferită. Indiferent de situație, ne va face plăcere să o descoperim.

Secretul succesului în campaniile de Facebook și Instagram Ads
Oricine poate implementa campanii de promovare Facebook și Instagram, nu?
Am auzit de multe ori această întrebare. Iar răspunsul nostru este de fiecare dată: da, oricine cu câteva cunoștințe minime despre marketing poate testa campanii.
Însă, nu oricine poate face PERFORMANȚĂ.
Testele nu înseamnă strategie, identificarea unor obiective corecte ale campaniilor sau publicul/ publicul țintă, urmărirea și analiza indicilor cu adevărat relevanți sau identificarea oportunităților de creștere.
În schimb, performanța se face bifând toți pașii de mai sus. Iar uneori, alegând simple teste, fără obiective clare de măsurare și creștere, se pot irosi bugete considerabile.
Cam așa arată o paralelă simplă între cineva care doar testează și specialiștii care lucrează zi de zi pentru a crește performanța conturilor administrate, care sunt la curent cu noutățile și obțin rezultate de top.

Solicită și tu un audit al campaniilor tale
În echipa noastră sunt specialiști, cu peste 5 ani de experiență în managementul campaniilor de Social Media. Solicită și tu un audit și află o a doua opinie cu privire la promovarea brandului tău. Ne va face plăcere să discutăm despre obiective și rezultate.
Ce include auditul?
1. Analizăm strategia contului tău – verificăm dacă strategia implementată se pliază obiectivelor și stadiului de evoluție al brandului.
2. Analizăm campaniile în funcție de obiective, rezultate și cei mai importanți indici de performanță.
3. Identificăm potențialele probleme ale campaniilor și propunem cele mai bune soluții, adaptate businessului tău, pe baza experienței noastre.
4. Analizăm modul în care s-a făcut comunicarea, mesajele, identificăm potențialele probleme și găsim noi oportunități.
5. Propunem o structură de promovare clară, ușor de urmat.
Iar pentru ca tu să înțelegi cât mai bine concluziile auditului nostru, vom purta o discuție telefonică în care îți vom explica factorii analizați și oportunitățile identificate.
*imaginile au fost preluate de pe www.freepik.com