Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Social Media

De ce Social Media

Principiul Pareto spune că doar 20% din tot ceea ce faci contează cu adevărat.

Se aplică și în marketing. Însă, provocarea reală e să descoperi cele 20% cele mai importante canale, campanii, mesaje și tehnici de optimizare care să îți genereze 80% din vânzări.

And …that’s something!

La ce te ajută o prezență solidă în Social Media?

Dacă citești acest text, știi deja că prezența brandului tău pe rețelele sociale este un must. Un brand ce nu comunică în online, aproape că nu există. Fii prezent, atrage încrederea viitorilor tăi clienți și crește-ți comunitatea online sau lasă-ne pe noi să te ajutăm. Venim la pachet cu un zâmbet larg atunci când numeri cu entuziasm conversiile unei campanii bine făcute!

Unii avem experiență de peste 11 ani în marketingul online. În tot acest timp am învățat, am testat, ne-am corectat greșelile și am crescut. Tot mai sus. Prin campanii tot mai faine. Iar rezultatele au apărut și ele. Și acum ne mândrim, așa cum o facem cu certificările obținute de la Facebook: Media Buying Professional & Media Planning Professional.

Ce servicii Social Media oferim?

Facebook Ads – fiindcă brandul tău trebuie să fie acolo unde sunt majoritatea userilor și unde încă se mai obțin conversii care să îți aducă un zâmbet la final de lună, când tragi linie.

Instagram Ads – fiindcă brandul tău trebuie să se adreseze și userilor ceva mai tineri și mai cool. Ei vor fi viitorii tăi clienți. Nu poți să-i neglijezi.

Pinterest Ads – dacă brandul tău este vizibil încă din stadiul de research/ inspirațional, are șanse să capteze atenția unor viitori clienți.

LinkedIn Ads – fiindcă brandul tău trebuie să se adapteze și să furnizeze informații de calitate, unui public business-oriented (acolo unde se pliază).

Postări Organice – Ne place să spunem povești și le suntem alături brandurilor prin serviciul organic, de postări pe rețelele sociale. Cele de mai sus.

Fii fără grijă, dacă ne povestești puțin despre brandul tău, vom ști exact ce servicii și canale i se potrivesc cel mai bine.

De ce ai apela Gun Media ca și agenție Social Media?

#1 Gândește-te cum ar fi dacă ai ști care e adevăratul potențial al afacerii tale, dar nu ai putea să-l exploatezi din cauza lipsei de timp. Ai fi mulțumit? Noi spunem că nu.

Așa se întâmplă și cu promovarea făcută in house, de către antreprenorii care au și alte task-uri și griji, dincolo de strategia de comunicare, campanii, optimizarea acestora și informarea despre tot ce e nou pentru fiecare canal.

Iar, dacă nu te ocupi chiar tu de promovare și deja lucrezi cu o agenție/ un freelancer, însă nu ești sigur/ă că direcția în care mergeți este cea mai potrivită, îți putem fi de ajutor cu un audit. Noi credem că orice sugestie e binevenită atât timp cât vine de la oameni cu experiență.

#2 Algoritmul este în continuă schimbare, la fel și platformele, iar ceea ce funcționează azi nu înseamnă că va funcționa și peste 3 luni. Nu există rețeta succesului în promovarea pe Social, ci secretul stă în atenția la detalii, analiză și lucrul în permanență, care te ajută să anticipezi trenduri și să iei cele mai bune decizii. Noi asta facem zi de zi.

#3 Avem specialiști dedicați și certificări Facebook care atestă nivelul de expertiză.

#4 Avem acces la training-uri și specialiști din echipa Facebook, cu care lucrăm îndeaproape pentru creșterea conturilor din portofoliu.

Care sunt pașii implementării unor campanii de Social Media?

#1 Ne implicăm activ pentru a-ți înțelege business-ul, clienții, atuurile și poziționarea pe piață, iar discuția pe care o vei avea cu un specialist Social Media este primul pas în acest proces.

#2 Propunem obiective realizabile, alături de strategii și campanii care să aducă rezultate.

#3 Verificăm funnel-ul de vânzare și facem sugestii acolo unde observăm că există un proces anevoios.

#4 Optimizăm și tragem concluzii eficiente, pentru ca bugetul pe tu îl investești să aducă cele mai bune rezultate.

#5 Raportăm rezultatele lunar și îți explicăm indicii urmăriți, pentru ca împreună să luăm cele mai bune decizii.

#6 Venim cu propuneri susținute, care să ajute la creșterea vânzărilor. Suntem proactivi și ne implicăm trup și suflet proiectelor noastre.

Cum orice informație se uită rapid fără exemple concrete, iată doar câteva dintre ele:

Avem clienți care au încredere în noi și ne sunt alături de peste 7 ani de zile.

Ne place varietatea și orice cont nou, dintr-o altă nișă, e o provocare pe care o primim cu încredere. Iar, în toată această perioadă, am dezvoltat strategii și sute de campanii pentru business-uri auto, mobilă, fashion, beauty, cursuri, finance, transport internațional și multe altele.

Ne place ceea ce facem și o facem cu pasiune.

Dacă și tu ai nevoie de consultanță și de o echipă dedicată, hai să discutăm. Contactează-ne și hai să construim împreună pentru mai departe!

Trimite-ne detalii despre proiectul tău

Facebook si Instagram ADS

Descoperim audiențele care convertesc și generăm profit prin Facebook si Instagram ADS.

Intrebari frecvente

Ce canale de Social Media ar trebui să folosesc?

Fiecare business trebuie să facă un research pentru a vedea unde se află audiența targetată. Bineînțeles că este recomandat în primul rând să fii vizibil pe rețelele foarte utilizate precum Facebook și Instagram. Mai departe depinde de specificul afacerii, de tipul de public și tipul de conținut pe care îl vei distribui. Prezența pe Social Media poate fi organică, prin postări pe paginile sau conturile de business, fie plătită.
Cele mai populare canale de Social Media din România, sunt: Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest, TikTok.

Ce beneficii îmi aduce promovarea pe Social Media?

Prezența pe Social Media e obligatorie pentru orice business. Iată cele mai importante avantaje:
1. Crește vânzările. Numărul de utilizatori ai rețelelor de Social Media este în permanență în creștere, iar ecommerce-ul se bazează foarte mult pe promovarea online pentru generarea vânzărilor.
2. Crește brand awareness-ul. Șansele ca publicul tău țintă să fie prezent pe rețelele sociale sunt foarte mari, așa că îți poți crește autoritatea brandului și te poți face cunoscut mult mai ușor în online.
3. Ajută brandul să rămână în memoria consumatorilor. Social Media îți oferă oportunitatea de a te conecta cu urmăritorii tăi de fiecare dată când aceștia se loghează în conturile de Facebook, Instagram, Pinterest, etc. Acest lucru te ajută să rămâi în mintea lor, iar atunci când vor avea nevoie de un produs/serviciu pe care îl oferi și tu, să te aleagă pe tine.
4. Social Media este o variantă foarte bună pentru a crește traficul din site, dar și pe cel din magazinele fizice. Creează conținut de calitate și oferă informații relevante astfel încât să atragi câți mai mulți useri acolo unde îți dorești.

Care e bugetul minim cu care pot porni promovarea pe Facebook și Instagram?

Fie că ești la început sau desfășori campanii de Facebook Ads de ceva timp, e important să știi care ar fi bugetul optim pe care trebuie să îl investești în promovare pentru a avea o afacere profitabilă. Trebuie să te gândești de câți clienți ai nevoie/ lună și care e minimul de clienți cu care te poți susține.
Trebuie să ai în vedere care e valoarea pe termen lung pe care ți-o aduce un client, costul acceptabil pentru un client nou, rata de conversie și numărul de vizite de care ai nevoie pentru a atinge un anumit număr de clienți lunar.
Simplificat, dacă un cost acceptabil/ client este de 10 ron și ai nevoie de minim 500 clienți/ lună, bugetul de pornire poate fi în jurul sumei de 5000 ron/ lună. După pornirea campaniilor poți face o reevaluare a costului mediu/ client și în funcție de asta vei decide dacă e profitabil sau nu, dacă trebuie să faci schimbări ale campaniilor sau dacă trebuie să mărești bugetul pentru a-ți atinge targetul sau pentru a scala.

Ce buget zilnic ar trebui să aloc pentru o campanie pe Facebook și Instagram?

Pentru o promovare eficientă pe Facebook și Instagram, e important să existe o strategie și să se țină cont de istoricul brandului. Trebuie să fie stabilite obiective realiste, să se știe publicul țintă (dacă e o audiență mai broad sau nișată) și în funcție de acestea, se stabilesc campaniile care să ruleze (de awareness, consideration, conversion) și bugetul alocat.
Dacă se activează campaniile de conversii sau de vânzări din catalogul de produse, trebuie să se ia în calcul faptul că sistemul are nevoie ca un ad set să înregistreze minim 50 conversii/săptămână pentru a optimiza corect livrarea către userii care să aducă cel mai mare return al investiției. O campanie poate avea mai multe ad set-uri.
Având în vedere această logică, dacă în medie costul/ conversie este de 10 ron și e nevoie de minim 50 evenimente/ săptămână, înseamnă că un singur ad set ar trebui să aibă apx. 500 lei/ săptămână. Adică apx. 71 lei/ zi.
Noi recomandăm să fie testate mai multe ad set-uri în paralel (minim 3) pentru a vedea care sunt variantele câștigătoare. Ulterior, cele neperformante se pot închide și se păstrează doar cele care au adus rezultate. Bineînțeles, e important să se testeze și mai multe variante de campanii, cu diverse obiective.
După crearea unei campanii/ a unui nou ad set, acesta intră în etapa de learning (când sistemul învață către ce useri să livreze ad-urile). Tocmai de aceea, e recomandat ca în primele 7 zile să nu se facă nicio intervenție (ex: schimbarea bugetului, a bid-ului, modificarea targetării, modificarea ad-urilor).

Cât timp durează până încep să văd rezultatele unei campanii?

Nu există un timp standard pentru a vedea rezultatele. Acesta diferă în funcție de mai mulți factori. În online, rezultatele apar din primele zile de când sunt lansate campaniile, însă, pe parcurs se pot trage concluzii cu privire la profitabilitatea lor:
Factori:
– Istoricul contului. În general, conturile care au rulat deja campanii și au mai obținut în trecut conversii, se optimizează mai repede.
– Bugetul alocat este și el un factor important deoarece de el depinde testarea mai multor audiențe, deci posibilitatea de a licita mai mult și de a ajunge mai repede la publicul țintă.
– Targetarea și mărimea audiențelor. În primul rând este important să construiești audiența potrivită, astfel încât să te adresezi oamenilor interesați de produsul sau serviciul tău. Cu cât te apropii mai mult de modelul tău de buyer persona, cu atât sunt mai multe șanse să observi rezultatele mai repede. În al doilea rând, Facebook recomandă o audiență mai broad mai ales la început astfel încât campaniile să învețe ce categorie de useri să targeteze.
– Nișa pe care activezi. Cu siguranță obținerea conversiilor depinde și de specificul business-ului tău. De exemplu, dacă ai un magazin online cu îmbrăcăminte, atunci este foarte probabil să ai un început mai rapid decât cineva care promovează servicii de închirieri auto.
– Textul și vizualurile folosite în ad. Prima impresie contează și în cazul promovării în Social Media. Tocmai de aceea, este recomandat să folosești imagini clare, atrăgătoare din punct de vedere vizual și cât mai simple. Nu aglomera bannerele cu text sau prea multe elemente inserate. De asemenea, textul ad-ului și CTA-ul ales trebuie să atragă atenția din primele rânduri.
– Landing page-ul ales și site-ul. Chiar dacă ai respecta cât de bine ai putut toate amănuntele de mai sus, una dintre cauzele pentru care rezultatele campaniilor întârzie să apară poate fi chiar site-ul tău. Acesta trebuie să ofere un User Experience bun, să fie cât mai bine structurat, ușor de parcurs și intuitiv. De asemenea, viteza de încărcare este foarte importantă. În caz contrar, chiar dacă ad-urile tale aduc useri în site, aceștia ar putea renunța foarte repede, fără să finalizeze o conversie.
– Ofertele/ promoțiile disponibile. Dacă odată cu pornirea campaniilor, ai pregătit și o promoție sau reduceri pentru viitorii clienți, atunci s-ar putea să fie puțin mai ușor să-i atragi.

Ce include un audit Facebook și Instagram?

Atunci când dorești să începi colaborarea cu o noi, primul lucru pe care îl vom face va fi auditul istoricului de promovare plătită (dacă există), al paginii de Facebook și al contului de Instagram.
Ce facem mai exact?
1. Analizăm strategia contului tău – verificăm dacă strategia implementată se pliază obiectivelor și stadiului de evoluție al brandului.
2. Analizăm campaniile în funcție de obiective, rezultate și cei mai importanți indici de performanță.
3. Identificăm potențialele probleme ale campaniilor și propunem cele mai bune soluții, adaptate business-ului tău.
4. Analizăm modul în care s-a făcut comunicarea, mesajele, identificăm potențialele probleme și găsim noi oportunități.
5. Propunem o structură de promovare clară, ușor de urmat.
6. Dacă nu există un istoric de promovare, în urma discuției cu tine și a research-ului pe care îl vom face, vom propune o strategie de promovare care să se plieze cu brandul tău.
Iar pentru ca tu să înțelegi cât mai bine concluziile auditului nostru, vom purta o discuție telefonică în care îți vom explica factorii analizați și oportunitățile identificate.

Cât costă serviciile de promovare pe Social Media?

Serviciile de promovare diferă la nivelul pieței în funcție de istoricul agenției, experiența specialiștilor, portofoliul de clienți, serviciile alese și de bugetul pe care tu ești dispus să îl aloci pentru promovarea brandului tău.
Înainte de a începe promovarea, e important să-ți stabilești canalele și tipurile de servicii de care ai nevoie. Ex: Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest (aici poti opta atât pentru prestație de postări organice cât și pentru serviciul de promovare plătită).
Atunci când îți stabilești bugetul de promovare plătită pe Social Media ia în calcul:
1. Bugetul propriu-zis de promovare care este facturat de Facebook, Pinterest, LinkedIn ( în funcție de canalele pe care le alegi). Pentru a stabili acel buget, ia în calcul cât costă să aduci un client nou și de câți clienți ai nevoie să susții și să scalezi ulterior afacerea ta.
2. Fee-urile agenției. La începutul colaborării se percepe un fee de implementare a campaniilor iar pe parcursul colaborării, se percepe un fee lunar de administrare a acestora. Fee-ul se percepe în funcție de abonamentul ales sau se calculează ca procent din bugetul alocat pentru promovare.

Ce tipuri de campanii sunt potrivite pentru un magazin online pe Facebook și Instagram?

Campaniile realizate trebuie să țină cont de istoricul brandului.
Dacă e un magazin online la început de drum, promovarea se va începe cu campanii de generare de trafic pe site, brand awareness sau engagement.
Pentru magazinele cu istoric în zona de online, focusul va fi pe generarea de achiziții, scăderea costului/ conversie și creșterea ROAS-ului. În acest sens, vom crea campanii de conversii cu obiectiv de adăugare în coș și achiziții și campanii dinamice, pe baza catalogului de produse prin care vom targeta useri noi, useri asemănători traficului pe site și vom retargeta vizitatorii site-ului tău cu produsele vizitate.

Ce tipuri de campanii sunt potrivite pentru un site de prezentare pe Facebook și Instagram?

Dacă ai un site de prezentare, obiectivele tale principale pot fi atragerea de trafic calificat pe site, completarea unui formular de contact, apelurile, mesajele sau vizitele în showroom. Iar pentru asta, vor fi implementate campanii specifice precum:
– Campanii de website traffic;
– Campanii de conversii cu obiectiv de primire de apeluri sau formulare;
– Campanii de primire de mesaje pentru ca userii să poată interacționa mai ușor cu brandul tău și pentru a ajuta procesul de achiziție;
– Campanii de brand awareness, dacă ai un brand la început de drum care are nevoie de vizibilitate;
– Campanii de vizită în showroom, pentru ca userii să-ți poată găsi adresa ușor și să-ți treacă pragul.

Cum descarc factura Facebook?

1. Trebuie să fii conectat în contul de publicitate – Billing https://www.facebook.com/ads/manager/billing/
2. Selectezi perioada care te interesează
3. Poți să descarci facturile individual, sub formă de arhivă + un rezumat al facturilor

Care sunt dimensiunile de bannere pentru promovarea plătită pe Social Media?

Facebook
Newsfeed: 1080x1080px
Carousel images: 1080x1080px
Instant article: 1200x1200px
Right column: 1200x628px (landscape)
Story: 1080x1920px
Instagram
Feed: 1080x1080px
Story: 1080x1920px
Dimensiunea maximă de text recomandată este 20% din întreaga suprafață a imaginii pentru ca ad-ul să se livreze fără probleme.

LinkedIn
· Single image: 1200x627px
· Carousel: 1080x1080px

Pinterest
· Standard Pin: 1000x1500px (maxim 32mb)
· Single Image & Carousel: 1080x1080px

Campanii de marketing
online premiate
11 ani
de experienta

Departamente dedicate de SEO, Google ADS si Facebook ADS. Specialiști cu expertiză pe ecommerce și generare de leaduri

Află mai multe

CLIENȚI

Ei sunt cei ce au incredere in noi!

“Am inceput colaborarea cu Gun Media in 2018 cand firma noastra cauta un partener de incredere care sa ne ajute sa ne dezvoltam pe latura de SEO si marketing digital. Cea mai placuta descoperire la inceput de drum a fost echipa tanara, plina de energie si foarte deschisa sa inteleaga tipologia clientului, in cel mai mic detaliu inainte de a lansa propuneri sau campanii. Acest aspect a ramas definitoriu in relatia noastra si iata-ne dupa 2 ani de colaborare la fel de incantati dupa numeroase campanii si proiecte dezvoltate impreuna. Va consider ca parte din echipa Rosehome extinsa, care ne a ajutat sa crestem in acesti ani si consider ca am facut cea mai buna alegere, cand am hotarat sa externalizam aceste departamente. Multumim si suport si implicare💪❤

Denisa Ștefan, Director Rosehome.ro

Gun Media este o o echipă puternică de specialiști în toate departementele de marketing online. Iar cel mai important a fost că noi, în calitate de clienți, nu am simțit scalarea ca pe o fracționare a suportului între mai multe departamente, ci am beneficiat direct de strategii integrate. Fiecare membru al echipei este un bun specialist, dar echipa ca întreg este partea cu adevărat excepțională.

Au participat activ la strategie, poziționare, implementare și la tot ceea ce înseamnă marketing online.

            Cumva, am crescut împreună, iar eforturile susținute pe parcursul anilor de rezultate palpabile ne-au convins că Gun Media nu ne este un simplu partener, ci este parte din echipa Neakaisa. Nu a existat perioadă de dubii în care să nu căutăm împreună soluții, la fel cum nu a existat niciodată o perioadă de creștere în care să nu depunem toți eforturi să fie sustenabilă. Am toată convingerea că evoluția lui Neakaisa.ro a fost extrem de mult influențată de faptul că, de la prima întâlnire, ni s-a insuflat încredere și optimism. Sentimente pe care le avem și acum, după cațiva ani, la fiecare interacțiune cu echipa Gun Media

Laura Sardescu, Cofondator Neakaisa.ro

“Am început să lucrăm cu echipa Gun Media încă dinainte de lansarea
oficială în România, în anul 2013. Faptul că încă avem campanii încredințate către ei demonstrează că am făcut alegerea potrivită.
Am demarat doar cu campania SEO la început, dar energia de care au dat dovadă pe parcurs ne-au convins să le încredințăm pentru o lungă perioadă și campaniile de Social Media și Facebook Ads.

Ne place să lucrăm cu Gun Media pentru că sunt implicați și vin cu idei aplicabile businessului nostru. Sunt creativi, dar cel mai important este că livrează bine și la timp.”

Marius Solescu - Country Manager Ferratum Romania

“Am început colaborarea cu echipa Gun Media încă din etapa în care proiectul nostru era doar pe hârtie. Pe parcursul întregii colaborări au dat dovadă de implicare, promptitudine și ne-au demonstrat că am făcut alegerea perfectă pentru a crește împreună acest business.”

Răzvan Ștefănescu - General Manager Cupio.ro


Contactează-ne acum

DEPARTAMENT VÂNZARI

0729 699 335

Str V. V. Stanciu nr 2 D
Sector 4, București, România

VEZI HARTA