Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Servicii SEO

Facem optimizare SEO potrivită pentru tine!

Înțelegem că SEO este o componentă importantă din marketingul online și adaptăm strategia SEO la obiectivele de business ale companiei tale pentru a oferi servicii SEO performante.

Am trecut prin toate update-urile SEO majore și am învățat din fiecare. Media de experiență în servicii SEO a specialiștilor din departamentul dedicat este mai mare de 7 ani.

Venim cu soluții de optimizare SEO profitabile pe termen lung dar suntem capabili să identificăm și oportunitațile de creștere rapidă pentru businessurile cu vechime în online.

Înțelegem că este nevoie de link building de calitate și lucrăm cu trusturi de presă recunoscute la nivel național.

Abordăm o strategie integrată pentru maximizarea rezultatelor din Google, având acces la date comune. Facem echipă bună alături de colegii nostri din Pay Per Click pentru campanii Google ADS profitabile.

 

Cum îți va crește serviciul SEO afacerea pe termen lung?

Search Engine Optimization (SEO) este metoda prin care atragi trafic organic (neplătit) pe termen lung și prin care îți consolidezi identitatea și brandul în motoarele de căutare. Obții poziții de top în rezultatele Google pentru cuvintele cheie specifice businessului tău și generezi vânzări pe termen lung.

SEO este o investiție de durată ce necesită resurse importante. Pe termen lung, SEO este canalul care generează cea mai mare rată de profitabilitate.

Credem cu tărie că un business online sănătos din România ar trebui să aibă un procent de 30-35% din trafic provenit din motoarele de căutare în mod organic. Oferim servicii SEO care îndeplinească aceste obiective.

Top 3 Motive pentru care optimizarea SEO este o investiție sănătoasă pe termen lung:

  • Traficul către site-ul tău va înregistra creșteri de la utilizatori care caută specific produsele sau serviciile tale.
  • Vei putea targeta atât cuvintele cheie focus (principale), cât și cuvinte cheie nișate (long tail) care îți pot aduce clienți din diferite micro-nișe ale domeniului tău de activitate. Mai mult trafic relevant înseamnă mai multe conversii, ceea ce duce la profitabilitate crescută.
  • Traficul din motoarele de căutare se va păstra mult timp după încheierea campaniei. Modificările realizate în optimizarea SEO se vor păstra și peste ani și vor continua să genereze beneficii.

Care sunt principalele elemente ale unei strategii SEO sănătoase?

 

#1. Întotdeauna începem cu un un audit complet ce vizează aspectele tehnice, de conținut și de uzabilitate.

#2 Identificăm și oferim soluțiile pentru toate problemele tehnice. Le prioritizăm pe cele grave și oferim suport echipei de implementare a serviciilor SEO.

# 3 Realizăm strategia SEO pentru obținerea vizibilității pe cuvinte cheie și topicuri relevante pentru business.

#4 Optimizăm arhitectura site-ului (uneori de la zero) pentru a oferi atât utilizatorilor cât și roboților Google o structură de navigare ușoară, logică și relevantă.

#5 Ne asigurăm că fiecare pagină pe care o oferim spre indexare a site-ului este relevantă pentru utilizatori.

#6 Optimizăm proprietățile META (title, description, headings) pe baza research-ului pentru toate tipurile de pagini din site. O facem manual pentru cele mai importante și în mod automat pentru paginile dinamice.

#7 Îmbunătățim structura de linking intern.

#8 Facem strategia de content atât intern cât și pentru campania de linkbuilding.

#9 Furnizăm conținut de calitate de la copywriteri cu experiență.

#10 Colaborăm cu trusturi de presă, publicații relevante și agenții de PR pentru a putea obține linkuri de calitate vitale pentru succesul strategiei de SEO Off-Site.

Beneficiile unei campanii de optimizare SEO reușite

 

Optimizările SEO on-page susținute de implementări off-page generează îmbunătățirea vizibilității pe motoarele de căutare si atragerea de trafic suplimentar.

În cazul magazinelor online, traficul generat din SEO, generează vânzări directe și contribuie la mărirea profitabilității.

Traficul din SEO contribuie la branding.

Implementările SEO on page cresc rata de conversie pentru tot traficul de pe site, având un puternic impact în creșterea profitabilității celorlalte campanii.

Se îmbunătățește experiența utilizatorilor și procesul de navigare.

 

Servicii SEO pentru businessuri locale sau Content Creatori

Local SEO este un serviciu special creat pentru firmele care activează și vând local, care au nevoie de vizibilitate pe raza unui oraș, județ sau regiuni. Folosim tehnici white hat care nu îți vor afecta brandul și pagina web indiferent de update-urile Google existente sau viitoare.

YouTube SEO este un pachet excelent dacă businessul tău se marketează cu ajutorul unui canal de YouTube, fie pentru a promova produse sau pentru a oferi conținut de calitate specific nișei. Strategiile SEO testate și experiența ne pun într-o poziție unică de a-ți propulsa contul și a crește vizualizările pe platforma de video streaming.

De ce ai apela la noi?

Vei lucra cu profesioniști, vei avea de câștigat atât pe termen scurt cât și pe termen lung.

Dacă nu știi în ce stadiu te afli cu site-ul tău și vizibilitatea organică în mediul online sau dacă ai campanii SEO care nu performează, hai să ne cunoaștem.

Îți propunem o ședință de consultanță GRATUITĂ cu unul din specialiștii noștri SEO pentru a identifica punctele slabe din strategia SEO actuală și a discuta cum putem să își creștem vizibilitatea într-un mod profitabil.

 

 

Hai să ne cunoaștem!

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente despre serviciile SEO

Ce este SEO și cum mă poate ajuta?

SEO (Search Engine Optimizationn) reprezintă o metodă de promovare online, un proces prin care se optimizează un site pentru motoarele de căutare prin creșterea traficului și a vizibilității organice, naturale a site-ului respectiv. Acest lucru se obține prin afișarea cât mai sus a site-ului în rezultatele afișate de motorul de căutare pentru anumite cuvinte cheie, relevante pentru domeniul de activitate sau nișa site-ului.
Un serviciu modern de SEO se bazează pe înțelegerea business-ului clientului și realizarea unei strategii de promovare și comunicare coerente compusă din următoarele elemente:
– Optimizare internă (SEO On-Page): conținut, meta tags, optimizarea imaginilor, strategie de cuvinte cheie etc.
– Optimizare tehnică (Technical SEO): viteză de încărcare, erori 404 sau de server, schema markup, certificat SSL etc.
– Optimizare externă (SEO Off-Page): profilul de link-uri externe, strategia de atragere de link-uri (linkbuilding), activitatea pe rețelele sociale, diversitatea de ancore folosite etc.
– Indicatori de User Experience
Procesul de optimizare SEO este un canal esențial de promovare pentru business-urile online și are o serie de avantaje importante:
– este cel mai bun mod de a obține trafic targetat și lead-uri calificate fără să plătești pentru ele (în mod direct)
– crește numărul de conversii rezultate din îmbunătățirea experienței oferite utilizatorilor (UX)
– este o investiție profitabilă pe termen lung întrucât are cel mai mare ROI (return on investment)
– ajută la eficientizarea campaniilor PPC și sporirea vizibilității pe rețelele sociale, bloguri sau forumuri
Strategia de promovare SEO este un proces continuu de îmbunătățire a celor peste 200 de factori on-page și off-page luați în considerare de Google. Pentru a vedea rezultate consistente pe termen lung trebuie să fii activ în mod constant și chiar cu un pas înaintea competitorilor.

Cât timp durează până apar rezultatele unei strategii SEO?

O strategie de optimizare SEO executată “ca la carte” poate dura mult timp, întrucât aceasta trebuie să fie constantă și sunt multe aspecte de care trebuie să ții cont pentru a avea succes. De obicei pentru un site nou rezultatele unei strategii SEO apar în circa 6-8 luni, însă pentru un site existent rezultatele din SEO pot apărea și în 2 luni ținând cont de valoarea site-ului și a brandului. De asemenea, experiența își spune cuvântul ca în orice meserie, iar un specialist sau o agenție SEO profesionistă îți poate oferi servicii SEO ce te vor scuti de ore de studiu, cercetare și greșeli de începător. Ce e important de reținut este faptul că SEO reprezintă un proces continuu dacă dorești să performezi pe termen mediu și lung.

Ce include un audit SEO?

Un audit SEO complet reprezintă o analiză cuprinzătoare a site-ului ce vizează identificarea eventualelor probleme care pot afecta site-ul și pozițiile lui în căutări. Aspectele analizate în audit sunt cele ce țin de optimizările interne, externe, tehnice și de uzabilitate.
– Optimizări interne (Audit OnPage): cercetarea și strategia de cuvinte cheie, strategia de link-uri interne, analiza meniului și a arhitecturii site-ului și recomandări la nivel de categorii și URL-uri, analiza și crearea de meta tag-uri manuale pentru categorii și subcategorii, analiza conținutului din site și dacă există conținut duplicat etc.
– Optimizări tehnice (Audit Tehnic): verificarea link-urilor site-ului, viteza de încărcare, fișierele de sitemap și robots.txt, probleme la nivel de crawling și indexare a paginilor, erori de accesare (404, de server etc.), securitate și alte limitări tehnice ce au legătură cu optimizarea SEO.
– Optimizări externe (Audit OffPage): analiza profilului de link-uri externe, mixul de link-uri externe și distribuția lor în site, varietatea și distribuția ancorelor, scorurile obținute în diverși metrici de autoritate și relevanță SEO și o comparație cu principalii competitori, analiza metricilor sociali și a mențiunilor fără link, analiză cont/conturi de Google My Business pentru SEO local etc.
– Optimizări de uzabilitate și User Experience: accesibilitatea și navigarea rapidă a site-ului, elemente de încredere pentru utilizatori, Core Web Vitals, elemente de design, bune practici pentru tipologii de pagini din site; oferirea de conținut relevant și credibil etc.

Cât costă serviciile de SEO?

Răspunsul rapid este: depinde. În România există oferte SEO cu prețuri de la 50 euro/lună până la prețuri de mii de euro lunar în funcție de domeniul de activitate și competiție, complexitatea site-ului (numărul de categorii și produse), istoricul site-ului, metodele folosite, experiența specialistului sau a agenției etc.
Pe termen scurt, SEO poate fi un canal de promovare ieftin sau foarte scump, în funcție de nivelul de optimizări necesare, de gradul de dificultate al cuvintelor cheie targetate și de nivelul competiției. Astfel pe termen scurt o campanie PPC poate fi mai utilă, însă pe termen lung SEO are un avantaj major. De ce? La PPC în momentul în care se finalizează bugetul alocat traficul adus dispare, pe când la SEO dacă s-au folosit metode white hat va continua să crească progresiv traficul și să atragă în continuare un număr semnificativ de vizitatori.
Un furnizor de servicii SEO ieftine și rapide va folosi de cele mai multe ori metode black hat, interzise de Google și care vor face site-ul pasibil de penalizări: adaugarea de linkuri sitewide, link-uri obținute automat de pe site-uri de proastă calitate, de cele mai multe ori din alte țări, precum Rusia, Vietnam sau China; înscrierea în câteva săptămâni în sute de directoare gratuite; utilizarea de conținut duplicat; sau nu va fi suficient de pregătit în a identifica problemele de optimizare on-page și de a realiza un audit precis al site-ului întrucât un specialist costă bani.
Pentru a determina dacă o strategie SEO este rentabilă pentru tine va trebui să pui în balanță rentabilitatea prezenței pe prima pagină cu resursele necesare pentru a ajunge acolo. Strategia de optimizare SEO poate fi cel mai bun mod de a-ți cimenta prezența online, însă poate fi și o pierdere de timp și mulți bani dacă nu este implementată cum trebuie.
La Gun Media costurile serviciilor SEO sunt determinate de complexitatea proiectului, nivelul de concurență pe nișă și de obiectivele venite din partea clientului.
Proiectele SEO au 2 mari etape: Etapa 1 reprezintă auditul integral al site-ului și strategia SEO.
In funcție de complexitatea și dimensiunea site-ului, costurile sunt cuprinse în general între 500 EUR și 2000 EUR.
Etapa a doua reprezinta optimizarea lunara care include procesul de linkbuilding prin content marketing. Necesarul de articole se stabileste în urma auditului, analizei competitorilor și obiectivelor transmise de către client. Pe baza necesarului de articole și a estimărilor de analize tehnice necesare se stabilesc pachete lunare cu tarife care variază între 700 EUR și 2000 EUR/lunar.

Mă ajută blogul să obțin rezultate SEO mai bune?

Blogging-ul este o sursă ideală de trafic organic și se recomandă a se publica în mod regulat conținut referitor la nișa sau industria în care activează site-ul. Întrucât fiecare postare care apare pe blog este o pagină nouă pe care o văd motoarele de căutare, acest lucru reprezintă o șansă în plus pentru un site de a fi găsit online, fiind astfel un punct extrem de important în strategia SEO.
Deoarece pozițiile și autoritatea unui site se bazează foarte mult pe conținutul existent în site sunt necesare eforturi susținute, iar publicarea conținutului trebuie să aibă loc în mod regulat. Acesta trebuie să fie util pentru potențialii tăi clienți și să ofere valoare comunității și industriei din care faci parte. Conținutul de calitate este o rețetă sigură pentru a crea linkuri în mod natural și a-l distribui pe rețelele sociale, deoarece publicul tău țintă va fi cu adevărat interesat de ceea ce ai de spus.
Astfel orice tip de conținut relevant ajută la formarea temei site-ului și întărește brandingul obținut prin SEO. Pe scurt, blogging-ul chiar ajută și este foarte important să ne ocupăm de acest aspect pe cât de mult putem.

Ce reprezintă și cum se calculează autoritatea unui domeniu?

Autoritatea unui site reprezintă relevanța acestuia în cadrul unei industrii sau domeniu de activitate și are un impact direct asupra poziționării lui în rezultatele motoarelor de căutare. Autoritatea se calculează folosind mai mulți indici, precum vârsta, numărul de pagini, structura de backlink-uri, mențiuni de brand, mențiuni de site, etc.
Cu alte cuvinte, cu cât un site este mai “popular” el va avea mai multă autoritate. Fie că este vorba despre un site de știri sau un magazin online, în funcție de cât de vizibil este site-ul, cât de bine este optimizat SEO (titluri, cuvinte cheie alese, proprietăți meta, etc.) el va avea o autoritate mai mare. De asemenea, în strategia de optimizare externă (SEO Off-Page) obținerea unui link extern de la o pagină cu autoritate are un impact mai puternic decât de la cele cu autoritate scăzută, iar autoritatea generală a domeniului crește puterea și credibilitatea pe care o generează link-ul respectiv. Astfel, autoritatea domeniului conferă un plus de încredere link-ului, iar autoritatea paginii reflectă impactul link-ului în vederea poziționării în Google.
Autoritatea o putem calcula folosind valorile oferite de companiile Moz , aHrefs sau Majestic SEO, care au un sistem de analiză și măsurare: Moz DA (Domain Authority), aHrefs DR (Domain Rating) și Majestic SEO Trust Flow. Acestea folosesc un model logaritmic sau un KPI care este calculat dinamic ținând cont și de evoluția competitorilor. Analizând un site și obținând scoruri de peste 20-25 în toate cele 3 tipuri de rating ne asigurăm că site-ul vizat are autoritate.

Este recomandat să cumpăr pachete de zeci de link-uri pentru rezultate rapide SEO?

Răspunsul este clar, nu. Google folosește AI (inteligența artificială) pentru a analiza calitatea unui site, nișa pe care este focusat, calitatea conținutului, numărul de link-uri inbound și outbound (de intrare și ieșire) pentru a acorda acestuia o valoare de autoritate.
Un specialist SEO profesionist știe că procesul de a obține autoritate pentru un domeniu presupune creșterea unui brand în timp și acest lucru e valabil și pentru partea de link-uri externe. Profilul de link-uri se construiește în timp și constant folosind practici sigure și recomandate de Google (white hat), fiind bazat pe un calendar de link-uri obținute în mod natural. De asemenea, se selectează cu atenție site-urile pe care le targetezi pentru un link, diversitatea tipurilor de link-uri și varietatea de ancore folosite.
Prin urmare, pachetele minune cu 20-30-50 de link-uri care îți apar dintr-o dată a doua zi nu numai că nu funcționează, dar sunt și periculoase, deoarece pot periclita întreaga existență a unui domeniu în cadrul primelor poziții în Google, acesta putând fi chiar penalizat.

Campanii de marketing
online premiate
Departament
de content intern

Departamente dedicate de SEO, Google ADS si Facebook ADS. Specialiști cu expertiză pe ecommerce și generare de leaduri

Află mai multe

CLIENȚI

Ei sunt cei ce au incredere in noi!

“Am inceput colaborarea cu Gun Media in 2018 cand firma noastra cauta un partener de incredere care sa ne ajute sa ne dezvoltam pe latura de SEO si marketing digital. Cea mai placuta descoperire la inceput de drum a fost echipa tanara, plina de energie si foarte deschisa sa inteleaga tipologia clientului, in cel mai mic detaliu inainte de a lansa propuneri sau campanii. Acest aspect a ramas definitoriu in relatia noastra si iata-ne dupa 2 ani de colaborare la fel de incantati dupa numeroase campanii si proiecte dezvoltate impreuna. Va consider ca parte din echipa Rosehome extinsa, care ne a ajutat sa crestem in acesti ani si consider ca am facut cea mai buna alegere, cand am hotarat sa externalizam aceste departamente. Multumim si suport si implicare💪❤

Denisa Ștefan, Director Rosehome.ro

Gun Media este o o echipă puternică de specialiști în toate departementele de marketing online. Iar cel mai important a fost că noi, în calitate de clienți, nu am simțit scalarea ca pe o fracționare a suportului între mai multe departamente, ci am beneficiat direct de strategii integrate. Fiecare membru al echipei este un bun specialist, dar echipa ca întreg este partea cu adevărat excepțională.

Au participat activ la strategie, poziționare, implementare și la tot ceea ce înseamnă marketing online.

            Cumva, am crescut împreună, iar eforturile susținute pe parcursul anilor de rezultate palpabile ne-au convins că Gun Media nu ne este un simplu partener, ci este parte din echipa Neakaisa. Nu a existat perioadă de dubii în care să nu căutăm împreună soluții, la fel cum nu a existat niciodată o perioadă de creștere în care să nu depunem toți eforturi să fie sustenabilă. Am toată convingerea că evoluția lui Neakaisa.ro a fost extrem de mult influențată de faptul că, de la prima întâlnire, ni s-a insuflat încredere și optimism. Sentimente pe care le avem și acum, după cațiva ani, la fiecare interacțiune cu echipa Gun Media

Laura Sardescu, Cofondator Neakaisa.ro

“Am început să lucrăm cu echipa Gun Media încă dinainte de lansarea
oficială în România, în anul 2013. Faptul că încă avem campanii încredințate către ei demonstrează că am făcut alegerea potrivită.
Am demarat doar cu campania SEO la început, dar energia de care au dat dovadă pe parcurs ne-au convins să le încredințăm pentru o lungă perioadă și campaniile de Social Media și Facebook Ads.

Ne place să lucrăm cu Gun Media pentru că sunt implicați și vin cu idei aplicabile businessului nostru. Sunt creativi, dar cel mai important este că livrează bine și la timp.”

Marius Solescu - Country Manager Ferratum Romania

“Am început colaborarea cu echipa Gun Media încă din etapa în care proiectul nostru era doar pe hârtie. Pe parcursul întregii colaborări au dat dovadă de implicare, promptitudine și ne-au demonstrat că am făcut alegerea perfectă pentru a crește împreună acest business.”

Răzvan Ștefănescu - General Manager Cupio.ro


Contactează-ne acum

DEPARTAMENT VÂNZARI

contact@gun.ro

Str V. V. Stanciu nr 2 D
Sector 4, București, România

VEZI HARTA