Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Cum promovăm un magazin online de beauty? – Tips&Tricks de care să ții cont

Anul 2020 a fost anul în care am petrecut probabil cel mai mult timp în online, fie că a fost vorba de ședințele de la birou, de revederile cu familia sau de cumpărăturile necesare pentru casă. Tocmai de aceea, tot mai multe business-uri au înțeles cât de importantă este o strategie de marketing digital bine definită pentru atingerea obiectivelor.

Plecând de la această idee, ne-am gândit să realizăm o serie de articole cu sfaturi și informații folositoare în marketing online pentru diverse nișe.

Primul articol din această serie abordează subiectul magazinelor online de beauty. Astfel dacă ai un magazin online de beauty și te gândești ce strategii noi să folosești pentru a-ți crește baza de followers, traficul pe site și numărul de clienți, iată câteva idei pe care le poți pune în aplicare pe Social Media și în campaniile de Google Ads.

 

Idei utile pentru Social Media

  • Tutorialele video, live-urile, reels-urile (pe Instagram), story-urile trebuie să fie vedetele strategiei tale.

Conținutul video a cunoscut o creștere foarte mare în rândul userilor, așa că este posibil să captezi mai repede atenția printr-un clip decât printr-o imagine statică.

  • Profită de avantajele promovării prin micro-influenceri.

Un parteneriat cu un specialist în domeniu (ex: make-up artist, nail artist etc.) va ajuta la consolidarea imaginii brandului, la fel si parteneriatul cu un influencer mai mare. Poți seta live-uri periodice cu specialiști care folosesc produsele tale pe conturile de Social Media ale brandului tău sau pot crea ei content direct pe conturile lor.

  • Folosește hashtag-uri relevante și adaptează formatul imaginilor folosite.

Deși inițial poate nu ai pus accent pe dimensiunile imaginilor, trebuie să știi că acestea sunt foarte importante pentru afișarea corectă a postărilor/ad-urilor și pentru o experiență plăcută a userilor. Formatul recomand este: 1080×1080 pentru feed și 1080×1920 pentru stories.

  • Nu uita să îți activezi și secțiunea de shopping atât pe Facebook, Instagram cât și Pinterest.

Oferă posibilitatea userilor interesați să facă o achiziție mult mai ușor, din orice platformă. În plus, faptul că vei avea produsele afișate în fiecare platformă pe care ești prezent, nu îți oferă altceva decât mai multă vizibilitate și mai mulți potențiali clienți.

  • Pinterest – un canal foarte bun pentru zona inspirațională.

Folosește imagini cu manichiuri sau make-up unde să etichetezi produsele folosite (din shop). Nu te axa în special pe imagini de produs, ci folosește imagini cu rezultatul final ex: un make-up de seară, o manichiură de sezon etc. Din experiența noastră, traficul venit din Pinterest tinde să fie mai ieftin decât cel din Facebook și Instagram, însă, când e vorba de rata de conversie, Pinterest este în dezavantaj.

  • Identitate vizuală – acordă atenție elementelor vizuale definitorii brandului tău.

Imaginile folosite, coloristica, afișarea logo-ului în bannere, existența unui call to action (în special pentru ads) vor ajuta la construirea identității brandului. Iar informația din banners trebuie să se regăsească și în landing page-ul către care se face trimitere.

  • Promovare plătită – existența ad-urilor pe Facebook, Instagram sau Pinterest

Pentru realizarea unor campanii care într-adevăr aduc rezultate, folosește-te de toate opțiunile disponibile în platforme. Ex: scripturile de tracking, generarea feed-ului de produse și realizarea de campanii dinamice cu toate produsele din stoc sau segmentate pe categorii de produse.

Segmentează-ți campaniile în funcție de obiective, de audiențe (ex: new traffic vs. remarketing). Poți face segmentare pe categorii de interes, best sellers, noutăți și promoții. Iar pentru a încuraja achiziția, livrează ad-uri cu un cod de reducere pentru cei care și-au abandonat coșul de cumpărături.

 

Idei utile pentru Google Ads

  1. Youtube – nu mai este un secret pentru nimeni faptul că YouTube s-a dezvoltat foarte mult, iar conținutul video este tot mai apreciat de către consumatori. Cu toate acestea, costurile de promovare în YouTube sunt încă foarte scăzute comparativ cu reach-ul pe care îl poți atinge prin campanii.
  • Folosește audiențe de tip “Placements” – găsește câteva canale foarte urmărite pe care consumatorii tăi le pot urmări frecvent și adaugă-le ca și plasamente într-o campanie de YouTube.
  • In Discovery Ads – crește-ți canalul de YouTube, cât și expunerea brandului cu ajutorul campaniilor In Discovery. Promovează conținut organic și încearcă să aduci oamenilor informații noi și idei astfel încât aceștia să te rețină.
  • Folosește-te de influenceri și microinfluenceri de nișă în Spot-uri pe YouTube și pentru lansarea de noi colecții / produse. Aceștia vor fi recunoscuți instant de către cunoscători.

 

  1. Display Ads – orice business “sănătos” are în strategia sa și obiectivul unei expuneri largi, către cât mai mulți potențiali clienți. Dacă ne vom orienta doar către cei care sunt pregătiți să cumpere acum, nu vom putea să ajungem niciodată la foarte mulți useri, iar pentru a putea crește constant trebuie să ne lărgim puțin orizonturile.
  • Affinity, demografice și audiențe custom – mai bun decât traficul mult este doar traficul mult și ieftin. Folosește-te de audiențe puțin mai broad decât obicei, dar cu public de calitate. Încearcă să menții costurile/ click cât mai jos cu putință astfel încât să poți aduce cât mai mult trafic nou care să-ți descopere site-ul.
  • Remarketing & Remarketing Dynamic – ai adus foarte mult trafic nou. Felicitări! Acum este momentul să-i remarketezi și să-i pui la curent cu cele mai noi oferte și colecții de produse.

 

  1.  Search Ads – o campanie esențială pentru orice advertiser.
  • Segmentează-ți campaniile pe categorii de produse și încearcă să fii cât mai relevant prin anunțuri;
  • Fii mereu în pas cu trendul de căutări prin campaniile DSA. Aici SEO va juca un rol foarte important în performanța campaniilor tale;
  • Adaugă în negative numele celor mai mari jucători din piață. Publicul interesat de beauty are temele făcute foarte bine și de foarte multe ori știe exact ce caută. De ce să-i targetezi când nu te vor pe tine? Investește-ți banii inteligent.

 

  1. Shopping Ads – probabil cea mai eficientă campanie în momentul actual.
  • Segmentează-ți feedul de produse și acordă șanse egale fiecărei categorii;
  • Configurează-ți scripturile de remarketing dynamic pentru a ajuta și mai mult campaniile Smart Shopping.

 

Acestea au fost doar câteva dintre sfaturi. Dacă îți dorești idei aplicate pe specificul businessului tău, contactează-ne aici. Îți venim în ajutor cu specialiști pregătiți să facă echipa perfectă cu tine și să obțineți împreună creșterea pe care ți-o dorești.

articol scris deMădălina Bădescu

Încă de mică mi-a plăcut să scriu și să ofer celor din jurul meu câte puțin din ce simt și gândesc. Marketingul online îmi permite să îmi duc mai departe pasiunea.😊

vezi articolele scrise de Mădălina