Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Cum promovăm echipamentele medicale? – Tips&Tricks de care să ții cont

Promovarea în online a echipamentelor medicale este întotdeauna o provocare, însă nu este un lucru imposibil. Tocmai de aceea, în articolul numărul 2 din seria de sfaturi am vorbit puțin despre principalele aspecte care te vor ajuta în promovarea în acest domeniu, dar și ce greșeli trebuie să eviți.

Sigur, atunci când vine vorba de vânzarea echipamentelor medicale pentru clinici sau spitale, cea mai bună modalitate de a atrage clienți rămâne tot recomandarea de la un medic la altul sau participarea la conferințe speciale.

Totuși, marketingul digital s-a dovedit a fi un element în plus care poate ajuta la vizibilitatea și cosntruirea încrederii pentru un brand. Astfel, chiar dacă un owner a auzit de brandul tău de la un alt specialist în medicină, cu siguranță te va căuta pe Google sau în rețelele de socializare și vor conta și informațiile pe care le va găsi acolo.

Dacă te gândești că promovarea în online nu se potrivește foarte bine pentru echipamentele medicale, trebuie să știi că factorul cel mai important este cel pe care probabil l-ai luat cel mai puțin în considerare, și anume: timpul. Într-adevăr, este o nișă destul de dificilă din cauza prețurilor mari, brandurilor cunoscute concurente, specificațiilor foarte tehnice ale produselor. Totuși, cel mai important aspect este lipsa timpului cu care doctorii se confruntă. Printre sutele de programări, este destul de greu să își facă timp pentru a analiza piața din online.

Cu toate acestea, dacă alegi o abordare corectă, o să fii surprins de influența campaniilor de marketing digital. Iată ce trebuie să știi atunci când vrei să promovezi produse sau echipamente medicale:

Alege cu atenție canalele

  • Google: Este cel mai recomandat canal pentru îmbunătățirea rezultatelor. Asigură-te că folosești landing page-uri structurate corect, mobile-friendly și realizate special pentru produsele pe care le promovezi. Ai grijă ca pe lângă lista de cuvinte setată, să creezi și o listă de cuvinte negative pentru a evita cheltuirea bugetului pe click-uri neperformante.
  • Linkedin: Este o platformă cu acces mai ușor la organizații, instituții și funcții din cadrul sistemului medical, ceea ce face mai rapid și mai concret procesul de creare a audienței.
  • Facebook: Îți oferă foarte multe variante de a defini audiența și de a oferi conținut diversificat. Este un canal foarte bun pentru a genera trafic și a te axa pe remarketingul utilizatorului care deja au auzit de business-ul tău.

Focus pe campanii de leads

Echipamentele medicale sunt produse cu prețuri mari, pentru care userii au nevoie de un proces mai îndelungat în decizia de achiziție. Tocmai de aceea, nu te axa pe campanii de achiziții, ci pe generare de leaduri sau call-uri calificate. Astfel, potențialii clienți pot completa un formular sau te pot contacta pentru mai multe informații sau pentru a solicita o ofertă.

Testimonialele și review-urile contează

Folosește-te cât mai mult de testimonialele clienților sau de numele clinicilor cu care ai mai colaborat. Acest lucru va oferi încredere noilor utilizatori.

Remarketing pe Facebook

Fii conștient de faptul că cineva care deține o clinică medicală, nu intră pe Facebook pentru a căuta echipamente profesionale. Tocmai de aceea, cea mai bună strategia ar fi ca punctul tău foarte să fie organicul sau campaniile de Google Ads, iar în Social Media să construiești audiențe de remarketing.

Buyer-persona

Audiențele trebuie să fie segmentate și bine gândite, astfel încât să construiești cât mai bine acel buyer-persona al businessului tău. Tipurile de audiențe broad nu sunt cele mai eficiente deoarece publicul tău țintă este foarte nișat.

Reduceri aplicate în funcție de cerere

Ofertele personalizate reprezintă un avantaj în această nișă, costurile pentru un echipament medical fiind foarte mari, așa că orice reducere contează.

Scurtă boșură cu informații în site

Oferă informații complete în site despre echipament: cum funcționează, cum se montează, ce funcții și dotări are. În plus, nu uita să scoți în evidență și alte beneficii pe care le oferă businessul tău: livrare gratuită, montare asigurată, garanție, etc.

Construiește un blog în site

Oferă conținut de calitate, cu informații concrete din domeniu astfel încât să construiești încredere în rândul userilor. De asemenea, ai dispune de o sursă în plus de trafic.

 

 Ce greșeli trebuie să eviți?

  • Targetarea unei audiențe irelavante pentru business-ul tău.
  • Folosirea unui conținut cu infomații parțiale, neclare sau care nu este de interes pentru această nișă.
  • Folosirea unor hashtaguri care nu duc în postări asemănătoare cu ale tale, deși cuvintele cheie ți se par relavante.
  • Lipsa de interacțiune cu audiența în postări, comentarii sau mesaje.
  • Utilizarea unor imagini generale, care nu fac trimitere la postările sau serviciile pe care le promovezi.
  • Lipsa de informații din site despre produse, modalitățile de plată/livrare, cât și datele de contact.

Dacă îți dorești să construiești cea mai bună strategie de marketing online pentru businessul tău și ai nevoie de o echipă specializată, ne poți găsi aici: https://www.gun.ro/contact/.

 

 

articol scris deMădălina Bădescu

Încă de mică mi-a plăcut să scriu și să ofer celor din jurul meu câte puțin din ce simt și gândesc. Marketingul online îmi permite să îmi duc mai departe pasiunea.😊

vezi articolele scrise de Mădălina