Content Marketing

De ce content marketing?
Dacă vrei să te bucuri de întreaga atenţie a publicului ţintă, ai nevoie de un conţinut de calitate, original şi orientat către persoane reale.
Crearea unui blog pe site-ul tău şi publicarea de articole pe alte site-uri/blog-uri despre business-ul pe care îl deţii reprezintă un pas important către o comunitate valoroasă care se identifică cu propriul tău brand.
Gun Media se bucură de o echipă de copywriteri tineri şi creativi gata să îţi sară în ajutor cu articole originale despre brand-ul tău, indiferent de nişa în care activezi.
Ce beneficii ai în urma unei campanii de content marketing:
- SEO
- Awareness
- Engagement
- Conversii

Campanii cu bloggeri
Pe lângă o mai bună poziţionare în rezultatele motoarelor de căutare, campaniile cu bloggeri îţi oferă posibilitatea de a lua contact cu publicul tău ţintă prin intermediul unor bloggeri influenţi dispuşi să vorbească despre produsele sau serviciile tale.
Din experienţa pe care am acumulat-o colaborând cu zeci de bloggeri români, am învăţat că încrederea este principalul lucru care determină o persoană să scrie despre brand-ul tău.
Tot experienţa este cea care ne ajută să-ţi obţinem cele mai bune preţuri pentru articolele publicate de bloggerii cu care colaborăm în cazul în care te hotărăşti să implementezi o astfel de campanie alături de Gun Media.

Campanii cu ziare locale
Segmentarea publicului ţintă pe oraşe te ajută să construieşti un mesaj adaptat nevoilor specifice locuitorilor fiecărei zone în parte.
Campaniile cu ziare locale reprezintă o modalitate excelentă de a comunica mai îndeaproape cu oamenii din oraşele care te interesează.
Fie că vorbim despre comunicate de presă, fie că vorbim despre articole sub formă de ştiri, cititorii ziarelor locale vor fi întotdeauna mult mai curioşi să asculte ce ai de zis deoarece îi interesează în mod special lucrurile care se petrec în vecinătatea lor.

Campanii naționale
În funcţie de specificul businessul tău şi de gradul de maturitate al acestuia nevoile de awarness pot fi diferite.
Pentru a demara o campanie la nivel naţional ar trebui să răspundem rapid la 4 întrebări simple:
- Care este bugetul pe care îl pot aloca?
- Ce obiective am în urma campaniei?
- Ce tip de publicaţii mă interesează?
- Care este publicul meu ţintă?
După ce vom avea răspunsul la aceste întrebări vom alege pentru tine cel mai bun mix de publicaţii care să fie integrate în campania de comunicare.