Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Instagram ads – ghid de realizare cu ajutorul aplicației Instagram

Am vorbit în ultimul articol de pe blog despre Instagram ads și cum pot fi ele realizate cu ajutorul Facebook Ads Manager. În același articol găsești toate informațiile de care ai nevoie pentru a crea reclame pe Instagram. Pentru a înțelege mai bine ce înseamnă Instagram ads și cum le poți folosi, citește articolul aici.

În continuare îți vom prezenta o modalitate mult mai ușoară de a realiza reclame pe Instagram: cu ajutorul aplicației.

Aplicația îți permite să promovezi postări deja existente pe profilul de Instagram al companiei tale.

Există câteva cerințe pe care trebuie să le împlinești pentru a face asta.

  • Să îți convertești contul de Instagram într-unul de tip Business. (Aici găsești informațiile necesare pentru realizarea acestui pas)
  • Să fii administrator al paginii de Facebook care este conectată la contul de Instagram.
  • Să urmezi politicile reclamelor de pe Facebook.

Dupa ce ai te-ai asigurat că ai realizat toți pașii de mai sus, tot ce mai trebuie să faci este să:

Selectezi postarea pe care vrei să o promovezi

Găsește postarea pe care ai vrea să o promovezi și apasă pe butonul Promovează. Este posibil să fie necesar să te logezi în contul tău de Facebook.

 

Alege un obiectiv de promovare

Spre deosebire de Facebook Ads Manager, Instagram îți oferă doar două obiective din care poți alege:

  • Vizite către site
  • Sună sau vizitează compania

 

Alege butonul Call to Action, audiența, bugetul și perioada de promovare

În funcție de obiectivul tău, ai la dispoziție butoane diferite din care să alegi. După ce ai ales, poți să introduci URL-ul, adresa sau numărul de telefon la care poate fi contactată afacerea pe care o promovezi.

 

 

La fel ca în cazul Facebook Ads Manager, va trebui să alegi o audiență, bugetul pe care vrei să îl consumi și perioada în care vrei să te promovezi.

În cazul audienței poți să targetezi locații, interese, vârste și genul persoanelor.

Bugetul ales înseamnă suma totală pe care o va consuma reclama ta. Diferit de Facebook Ads Manager, Instagram nu îți permite să alegi un buget zilnic, un buget pentru perioada în care vor rula mai multe reclame sau alte setări avansate.

Perioada se rezumă la numărul de zile în care vrei să promovezi postarea ta. Aceasta va fi promovată imediat ce ai realizat toate setările necesare.

 

După ce ai urmat toți pașii de mai sus poți să analizezi reclama pe care ai creat-o, bugetul și celelalte setări, să vezi cum va arăta ad-ul tău și, evident, să începi promovarea lui.

Acesta este cu siguranță cel mai ușor mod de a-ți promova afacerea pe Instagram, dar dacă vrei să realizezi mai multe tipuri de reclame, să fii mai creativ și să ai mai multe rezultate, Facebook Ads Manager este următorul instrument pe care trebuie să îl folosești.

articol scris deDenis Bâtiescu

vezi articolele scrise de Denis