Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Cum poti afla lungimea ciclului de vanzare AdWords pentru produsele tale?

Te-ai intrebat in cat timp vizitatorii site-ului achizitioneza dupa ce au dat primul click pe un ad? AdWords a lansat un nou tip de segment, care este disponibil atat in interfata actuala, cat si in noua interfata Beta.

Segmentand campaniile si cuvintele cheie dupa “Days to conversion” vei obtine o imagine mai clara a lungimii ciclului de vanzare in AdWords.

Cat ar trebui sa astepti pana evaluezi performantele unei campanii?

Procesul de achizitie online este complex, iar durata lui difera de la un tip de produs la altul. Din aceste motive, este bine sa nu te grabesti prin limitarea unor campanii sau cuvinte cheie care par la inceput neperformante.

Segmentul “Days to conversion” te va ajuta sa iei decizii mai bune in privinta duratei de timp in care sa strangi date de conversie relevante, inainte de a modifica bidurile sau metoda de licitare.

In plus, aceste informatii te pot ajuta in stabilirea ferestrei de conversie (recomandata la minim 30 de zile), a duratei rularii ad-urilor de Remarketing si a lansarii unor campanii de promotii.

In ambele interfate AdWords, regasesti noul segment in Segment – Conversions – Days to conversion la nivel de campanii, grupuri de anunturi si cuvinte cheie.

 

articol scris deAna Florea

vezi articolele scrise de Ana