Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Campanii Promovare Waze Local – De ce să începi astăzi?

Waze a devenit un serviciu din ce în ce mai prezent în viețile noastre, mai ales dacă suntem șoferi într-un oraș aglomerat. Relația noastră cu aplicația, dar și cea cu comunitatea, este una bazată pe încredere: ne bazăm pe ea că ne va găsi drumul cel mai rapid, dar și că ceilalți șoferi oferă informații corecte, în timp real, despre diversele probleme din trafic.

Cum a apărut Waze? – Scurt istoric

Compania Waze a fost fondată în anul 2008, în Israel, pentru a rezolva problema hărților GPS clasice care nu țineau cont de condițiile de trafic și te îndrumau pe drumul cel mai scurt folosind ca singur criteriu distanța. Aplicația a fost dezvoltată de programatorul Ehud Shabtai din dorința de a realiza un sistem mai inteligent și mai flexibil bazat pe informațiile despre trafic în timp real, obținute de la utilizatori.

În anul 2013, Google a cumpărat Waze și a investit în popularizarea aplicației pe tot Globul. În acest moment aplicația este folosită de 110 milioane de șoferi din toată lumea. Fiecare utilizator petrece în medie 10,5 ore/lună în aplicație, mai mult decât utilizatorii Snpachat, Twitter sau Pinterest.

De ce să aleg promovarea prin Waze Local?

Unul dintre cele mai mari avantaje ale promovării prin Waze este flexibilitatea bugetelor necesare. Poți începe chiar astăzi cu un buget de doar 2$/zi. Investind această sumă ai acces la două tipuri de campanii prin care poți targeta oamenii ce ar putea fi interesați să îți viziteze afacerea. Conform statisticilor oferite de Google, cei ce s-au promovat prin Waze Local au avut o creștere medie de 20% a numărului de oameni ce le-au călcat pragul.

Waze nu se adresează doar celor ce au magazine fizice. Dacă obiectivul tău este să-ți faci brandul mai vizibil poți opta pentru Waze for Brands. Reclamele tale vor fi vizibile doar celor care nu se află în mișcare. Acel moment în care există cele mai mari șanse să acorde atenție sporită reclamei tale.

Solutii Waze Ads

Avantaje în cifre:

  • 75%+ dintre utilizatori sunt în segmentul 25 – 54 ani
  • 35% dintre utilizatori sunt în segmentul 25 – 34 ani
  • 48% dintre utilizatori sunt în segmentul 35 – 54 ani
  • 20% creștere medie a vizitelor în locațiile fizice
  • 100.000$/familie venit mediu al utilizatorilor (statistică Statele Unite)

Cum mă pot promova prin Waze?

În platforma Waze avem 3 tipuri diferite de campanii disponibile:

  • Branded Pins
    • Cum funcționează: dacă ești în apropierea traseului utilizatorului, acesta va primi reclama ta. El poate decide să conducă chiar acum către afacerea ta sau să o salveze pentru mai târziu. Plata se face la CPM, nu la acțiune.
    • De ce ai nevoie: 2 bannere de: 608x240px și 788x240px și logo-ul de dimensiune 152x112px. Un buget de minim 2$/zi.

 

  • Promoted Search:
    • Cum funcționează: în momentul în care utilizatorul caută în aplicație un loc sau un serviciu, anunțul meu va apărea deasupra rezultatelor organice. Utilizatorul poate opta pentru mai multe acțiuni: Save for Later, Save Offer, Drive There, Remind me, Save Video sau Download App
    • De ce ai nevoie: logo-ul meu de dimensiune 152x112px. Un buget minim de 2$/zi. Plata se face la acțiune.

 

 

  • Zero-Speed Takeover:
    • Cum funcționează: este asemănător reclamelor din Google Display Network cu care suntem cu toții obișnuiți, cu deosebirea că anunțurile apar doar atunci când mașina nu se mai află în mișcare.
    • De ce am nevoie: bannere de 608x240px, respectiv 788x240px. Buget minim de 1000$/zi 🙂 .

Zero Speed Takeover Ad

Concluzii Promovare Waze Local

Waze este o aplicație a cărei popularitate este în continuă creștere, cu o comunitate puternică de utilizatori ce au încredere unii în alții. Pentru afacerile locale, dar și pentru branduri, reclama în Waze Local poate fi un puternic motor de creștere având în vedere competiția scăzută de pe piața românească, dar și avantajele incontenstabile date de profilul utilizatorilor Waze.

Gun Media are specialisti certificati Waze, care iti pot configura strategia potrivita pentru promovarea prin acest canal.

articol scris deClaudiu Bob

vezi articolele scrise de Claudiu