Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Campanii Google Ads Profitabile

Creștem businessuri prin campanii de promovare Google Ads impecabile!

De fiecare dată când userii realizează o căutare pe Google, există o așteptare privind rezultatele afișate. Fie că este o căutare informațională sau tranzacțională, atât timp cât ai un site, produse sau servicii pentru care există un interes, e important să te afișezi și să furnizezi informații relevante.

Pentru a răspunde unor nevoi și căutări specifice, ai nevoie de o strategie corect realizată, care să îți asigure cele mai bune rezultate pentru bugetul investit. Lucrează cu o agenție Google ADS care performează.

În echipa noastră, avem specialiști acreditați cu peste 13 ani de experiență în crearea de strategii și campanii de promovare Google Ads. Suficient timp în care să testăm, să învățam, să tragem concluzii și să ne construim propria metodologie de lucru, care știm că generează rezultate de top.

Tocmai de aceea, avem clienți care ne sunt aproape și au încredere în noi, de peste 9 ani. Iar rezultatele ne-au fost recunoscute și prin obținerea certificării de Google Premier Partner în 2016.

Tipuri de Campanii Google ADS

Search – afișăm anunțurile acolo unde utilizatorii caută activ produsele și serviciile tale.

Dynamic Search Ads – afișăm anunțuri precise pe mii de cuvinte cheie specifice legate de produsele din site (ex: produs + marcă + gamă)

Google Display – plasăm bannerele tale pe site-urile vizitate de către potențialii clienți.

Shopping și Smart Shopping – afișăm în căutările utilizatorilor produsele tale, alături de imaginea și prețul lor, impulsionând astfel click-urile calificate și vânzarea.

Remarketing și Dynamic Remarketing – îți urmărim vizitatorii site-ului în rețeaua Display cu bannere ce conțin produsele vizitate/ adăugate în coș, pentru a îi determina să achiziționeze.

YouTube Ads – afișăm bannerele și video-urile tale în cel de-al doilea motor de căutare, unde nivelul de retenție l-a depășit pe cel al canalelor de televiziune.

De ce să apelezi la Gun Media pentru promovare Google ADS?

#1 Noi credem că fiecare antreprenor este dator să exploateze adevăratul potențial al afacerii sale. Însă, nu întotdeauna poți face toate lucrurile de unul singur. Secretul este să ai alături oameni specializați, care să te ajute să obții cele mai bune rezultate, fiecare pe părticica sa. Iar împreună, să formăm o echipă.

Fie că îți realizezi singur campaniile de promovare Google Ads sau ai o agenție alături, însă nu ești sigur că aceea este cea mai bună direcție de promovare, dă-ne un semn. Întotdeauna e bine să ai și o a doua părere, mai ales dacă vine de la oameni cu experiență.

#2 Suntem Partener Google din 2013, iar din 2016 am devenit Premier Google Partner (cea mai importantă certificare pentru agenții) ca și recunoaștere a rezultatelor deosebite obținute în campaniile desfășurate.

#3 Testăm produse Google Beta, înainte de lansarea lor oficială.

#4 Avem specialiști acreditați Google Ads, cu peste 13 ani de experiență în marketingul online.

#5 Lucrăm îndeaproape pentru dezvoltarea conturilor, cu o echipă de suport tehnic de la Google, dedicată agenției.

Secretul succesului în campaniile Google Ads

În opinia noastră sunt 3 condiții care trebuie întrunite, astfel încât businessul tău să aibă un ROI pozitiv:

E foarte important să ai o afacere competitivă în piață, cu o ofertă atractivă. Nu trebuie să te compari cu businessurile pe care le cunoști din offline. Verifică oferta site-urilor din domeniul tău, care licitează în prima pagină pe principalele cuvinte cheie.

Să ai un site bine structurat, navigabil, cu o viteză bună de încărcare și un design atractiv. Funnel-ul de vânzare trebuie să fie și el cât mai scurt. Ideal este ca site-ul să fie bine optimizat SEO, iar noi te putem ajuta. Și aici, e important să verifici site-urile cu care vei concura.

Să ai implementate campanii Google realizate personalizat, de către specialiști cu experiență care au lucrat, au testat și știu care sunt cele mai bune practici pentru ca și tu să obții cele mai bune rezultate.

Care sunt pașii campaniilor Google Ads eficiente?

1.Este esențial să îți înțelegem afacerea. Tocmai de aceea, îți analizăm atât businessul, cât și concurența. Vei avea o discuție cu echipa pentru a identifica punctele tale forte, publicul țintă și KPI-urile.

2. Analizăm site-ul și funnel-ul de vânzare și îți dăm recomandări de îmbunătățire a experienței utilizatorului pe site.

3. Conturăm strategia de promovare, focusată pe publicul țintă și pe KPI-urile pe care le stabilim de la început cu tine.

4. După ce campaniile sunt live, analizăm răspunsul utilizatorilor la ele și rezultatele, pe care le raportăm.

5. Optimizăm campaniile Google, focusând bugetul către cele care îți aduc cele mai bune rezultate. Identificăm constant noi oportunități și tipuri de campanii pe care le lansăm spre testare.

Google Ads este o platformă foarte dinamică cu algoritmi AI, care se modifică constant. Din acest motiv, o campanie care funcționa bine acum câteva luni poate genera, în prezent, rezultate mai slabe.

De aici vine nevoia de analiză, optimizare constantă, anticipare trenduri și, bineînțeles, multă experiență.

Varietatea businessurilor promovate până acum ne definește și reprezintă un atuu. De la industria auto, home & deco, health, finance, beauty, fashion, la transport internațional, toate au reprezentat o provocare acceptată și depășita cu brio.

Dacă ai o campanie Google Ads și nu ești sigur dacă rezultatele pot fi îmbunătățite, te invităm la o discuție despre bussinesul tău, în cadrul unui audit. Contactează-ne!

Trimite-ne detalii despre proiectul tău

Google Display


Google Search


Remarketing Dinamic


Youtube Ads


Gmail Ads

Intrebari frecvente

De ce nu îmi găsesc anunțurile în Google?

Motivele pentru care nu îți găsești anunțurile în Google pot fi foarte multe, dar iată care sunt cele mai des întâlnite:

1. Nu ai buget suficient – atunci când campaniile tale nu au suficient buget pentru a acoperi tot volumul de căutare, acestea se vor afișa sporadic, astfel încât să înregistreze click-uri și afișări uniform, pe tot parcursul zilei și să nu consume tot bugetul în prima parte a acesteia.
2.Nu faci parte din publicul țintă – atunci când campaniile tale folosesc metode de licitare inteligente (Smart bidding), acestea licitează doar pentru acei utilizatori care prezintă un interes puternic de cumpărare, astfel încât bugetul tău să fie cât mai bine gestionat și repartizat.
3.Ai căutat de multe ori fără să dai click pe anunț – dacă te cauți zilnic fără să dai click pe anunț, la un moment dat algoritmii Google vor considera că anunțul respectiv nu este relevant pentru tine și nu te vor mai prioritiza în licitare, anunțurile afișându-se mult mai rar pentru tine decât pentru alți useri.
4.Te afli în afara zonei geografice targetate – te afli într-o deplasare și, pur și simplu, ai uitat că nu te afli în interiorul zonei geografice targetate.
5.Te afli în afara programului de rulare a campaniilor – pentru ca bugetul tău să fie cât mai bine gestionat și atribuit, de cele mai multe ori noi setăm un program de rulare a campaniilor mai restrâns.

Cum pot testa corect dacă anunțurile mele Google ADS rulează?

Pentru a testa dacă anunțurile tale rulează, îți recomandăm 2 variante simple:
1.Folosește Ad Preview and Diagnosis Tool – https://ads.google.com/anon/AdPreview
2.Intră în contul tău Google Ads, selectează TODAY și vezi dacă anunțurile tale au înregistrat afișări.

Cât durează setarea campaniilor Google ADS la începutul colaborării?

În medie, setarea campaniilor noi durează până la 5 zile lucrătoare, dar pornirea propriu-zisă se poate amâna cât timp așteptăm setarea completă a scripturilor de tracking, crearea materialelor de promovare și a feed-urilor de produse.
Totodată, pe parcursul colaborării, vom lansa periodic noi campanii pentru testare și optimizare.

Ce tipuri de campanii sunt potrivite pentru un magazin online?

Pentru un magazin online, considerăm că următoarele campanii de promovare Google Ads ar trebui să fie prezente:
1.Search Ads – campanii prin care vom targeta anumite cuvinte cheie pe care potențialii tăi clienți le caută.
2.Shopping Ads – campanii care afișează în pagina de căutare Google produsele pe care tu le comercializezi.
3.Remarketing și remarketing dynamic – campanii prin care vrei să retargetezi vizitatorii care ți-au accesat site-ul, astfel încât aceștia să fie tot timpul la curent cu cele mai noi oferte de pe site-ul tău sau să finalizeze o comandă.
4.Brand protect – brand protect este o campanie tip search prin care licităm pentru numele site-ului/brandului tău, astfel încât să ne asigurăm că brandul este protejat și ne afișăm tot timpul înaintea concurenților care pot licita pentru numele tău.

Cum aleg o categorie de produse pe care să o promovez în Google?

Atunci când alegi categoriile de produse pe care vrei să le promovezi în Google trebuie să-ți pui o serie de întrebări, astfel încât să te pui puțin în pielea clienților tăi:
1.Gama de produse este suficient de variată? – trebuie întotdeauna să te asiguri că ai o gamă de produse suficient de variată, astfel încât să poți mulțumi pretențiile tuturor potențialilor tăi clienți (bineînțeles, acest lucru nu se aplică în cazul magazinelor de tip single product)
2.Informațiile oferite sunt suficient de relevante? – asigură-te întotdeauna că nu îți lași clienții cu semne de întrebare. Oferă-le suficiente informații atât despre produsele / serviciile comercializate (descrierile de produs sunt foarte importante), cât și despre transport, metode de plată, retur, etc. Oamenii trebuie să fie convinși că tot procesul este complet, sigur și optimizat, astfel încât să nu întâmpine niciun fel de problemă în procesul de achiziție.
3.Oferta mea este competitivă? – pentru a-ți da seama dacă oferta ta este competitivă, fă un mic research pe Google și verifică-ți competitorii. Google este un canal prin care oamenii fac adesea research despre produse / servicii, asta însemnând că deschid mai multe site-uri și compară prețuri și diverse beneficii (precum garanție, costuri de transport, durată de livrare, etc.). Nu este ușor să ai oferte competitive, dar este esențial să nu existe diferențe foarte mari între tine și principalii competitori, altfel rata de conversie este în pericol.

Care sunt dimensiunile de bannere pentru Google Ads?

Pentru promovarea prin Google Ads există 2 tipuri de bannere: bannere responsive (care se mulează pe majoritatea dimensiunilor disponibile în rețeaua Google Display Network) și bannerele statice, create special pentru aceste dimensiuni.
Astfel, dimensiunile sunt:
1.Pentru Responsive Display Ads:
1200x628px și 1000x1000px – pentru bannere
500x500px și 512x128px – pentru logo
2.Pentru Image Ads:
300x250px
970x250px
160x600px
300x600px
250x250px
320x100px
728x90px
320x50px
!!Dimensiune maximă 150kb.

Ce buget minim este recomandat să atribui unei campanii de promovare Google Ads?

Pentru un magazin online, rata medie de conversie din țara noastră este de 1% (bineînțeles, aceasta poate varia foarte mult în funcție de nișa pe care activezi, dar să presupunem că magazinul tău se află la această medie). Pentru ca tu să ai cel puțin o conversie pe zi și campaniile tale să înregistreze suficiente date cât să putem trage concluzii cât mai bune, recomandat este să poți aduce cel puțin 100 de utilizatori pe zi. Astfel, dacă rata medie de conversie este 1% și CPC-ul mediu este 0,50 RON, bugetul zilnic minim recomandat pentru campania respectivă este de 50 RON.

Cum descarc factura Google?

Pentru a-ți descărca factura Google trebuie să:
1.Accesezi ads.google.com și să te conectezi la contul tău.
2.De pe cheița din dreapta sus (TOOLS), click pe Documents din secțiunea Billing.
3.Selectează și descarcă factura care te interesează.

Cum acord acces agenției în contul Google ADS?

Google Analytics:
1.Accesează https://analytics.google.com/
2.Intră în secțiunea Admin
3.În partea stângă pe prima coloană (Account) intră la User Management
4.În dreapta sus, dă click pe butonul „+” și apoi pe ”Add new users”
5.Adaugă utilizatorul dorit și bifează toate permisiunile: Manage Users, Edit, Collaborate, Read & Analyze
6.Click pe butonul ”Add” din colțul din dreapta sus.

Google Ads:
1.Accesează https://ads.google.com și autentifică-te cu datele tale
2.După ce ai intrat în cont, în colțul din dreapta sus vei vedea un Customer ID din 10 cifre.
3.Trimite-ne un mail cu acest customer ID.
4.Îți vom trimite o invitație de conectare la multicontul Gun Media și vei primi un mail de la Google referitor la această invitație.
5.Revino în contul de Google Ads. În colțul din dreapta sus, dă click pe cheița Tools (Unelte).
6.Pe prima coloană de la dreapta către stânga, mergi la Account access (Acces la cont).
7.În colțul din stânga sus vei avea 3 tab-uri. Dă click pe al doilea tab (Managers/ Manageri) și acceptă invitația.

Google Tag Manager:
1. În colțul din stânga sus click pe Admin.
2.Click pe User management (de la coloana Account).
3.Click pe NEW.
4.La câmpul email adaugă adresa dorită. La account permissions selectează Admin. La container permissions selectează Publish.
5.Click pe butonul ADD.

Google Merchants Center:
1.Accesează https://merchants.google.com/ și loghează-te.
2.Click pe cheița din dreapta sus și click pe Account Access (access la cont).
3.Click pe butonul “+” și adaugă adresa dorită.
4.Selectează acces de Admin și salvează modificările.

Ce metodă de facturare să aleg pentru contul meu Google?

Metodele de facturare pe cale le poți alege pentru contul tău sunt:

1.Plata manuală: poți alimenta cu orice sumă mai mare de 40 lei. După consumarea sumei, anunțurile nu se vor mai afișa. Pentru a nu avea întreruperi, este necesar să alimentezi din nou înainte ca suma plătită să fie consumată. Vei fi anunțat de Google printr-un mail când bugetul urmează sa fie consumat.

2.Plata automată: la plata automată debitarea cardului va fi făcută automat de către Google atunci când se atinge o anumită sumă consumată sau la 30 de zile de la ultima plată (în cazul în care există sume neachitate).
Pentru conturile noi, suma la care se face debitarea este de 200 de lei. În funcție de istoricul de plată, se poate ajunge până la pragul de 2000 de lei. Dacă se vor înregistra de-a lungul timpului mai multe plăți respinse din diverse motive (fonduri insuficiente, card expirat, etc.), pragul de debitare va stagna.

3.Facturare lunară – pentru această opțiune de facturare există anumite criterii de eligibilitate:
-compania este înregistrată de minim un an;
-ai un cont Google Ads activ, în stare bună, de minim un an;
-ai cheltuieli lunare de minim 5.000 USD (această sumă poate varia în funcție de țară) în oricare 3 dintre ultimele 12 luni.
Dacă ești eligibil pentru facturarea lunară și dorești să activezi această metodă de plată, trebuie să contactezi suportul Google folosind următorul formular: https://support.google.com/google-ads/troubleshooter/9504616?visit_id=637287726807428611-215504518&rd=1

De ce se afișează un competitor pe căutări care conțin numele brandului meu?

Se întâmplă adesea ca pentru căutări pentru brandul / magazinul tău să se afișeze un competitor sau mai mulți cu anunț plătit. Acest lucru se poate întâmpla atât voluntar (atunci când acesta licitează în mod intenționat pentru aceste cuvinte cheie), cât și involuntar. Cazurile involuntare sunt atunci când:
-un utilizator lansează o căutare precum “pantofi de piele deichmann” și orice competitor care licitează pentru expresia “pantofi de piele” se poate afișa deasupra magazinului deichmann prin anunțuri Google Ads
-brandul tău este asociat de către Google cu o anumită categorie de produse pentru care un competitor licitează în formă broad match

Cum repornesc anunțurile după ce am avut o plată respinsă?

Dacă ai avut o plată respinsă și vrei să repornești anunțurile, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să achiți suma restantă. Astfel, pașii pe care trebuie să-i parcurgi sunt următorii:
-loghează-te în contul Google Ads
-click pe butonul FIX IT de pe bara roșie de notificare care îți va apărea în cont, achită factura Google, iar apoi reconfirmă datele cardului (un lucru pe care Google îl cere după fiecare plată respinsă).

Ce obiective trebuie sa aibă campaniile de promovare Google ADS?

acă obiectivul unui cont Google este performanța (cost/ conversie, ROAS, volum tranzacții), nu înseamnă că toate campaniile din cont trebuie sa aibă acest obiectiv. Motivul: la un moment dat, licitarea automată și AI-ul Google își pot epuiza publicul cu cele mai mari șanse de conversie, scăzând randamentul.
Astfel, este necesar să avem și campanii de trafic, care aduc utilizatori noi pe site, utilizatori cărora Google le va analiza comportamentul pe site-ul nostru. Ulterior, ei vor fi retargetați cu ajutorul algoritmilor care stabilesc interesul lor de cumpărare.
Campaniile cu obiective diferite se ajută între ele, creând o rețea eficientă. Se întâmplă des ca oprirea unei campanii ce pare ineficientă la prima vedere, să aibă ca efect scăderea performanțelor în celelalte campanii și scăderea performanțelor contului.

În cât timp îmi pot da seama dacă promovarea pe Google este profitabilă pentru mine?

În prima lună după lansarea online a noilor campanii, acestea strâng datele statistice necesare pentru începerea optimizării.
Dacă bugetul este suficient pentru livrarea adecvată a campaniilor și implicit avem suficient trafic, considerăm că se pot trage concluzii după 3 luni de rulare online a campaniilor.

Când trebuie crescut bugetul campaniilor Google Ads?

Atunci cand avem campanii care își ating constant KPI-urile, dar sunt limitate de buget, se impune creșterea bugetului.
Pentru identificarea limitărilor de buget și a sumei cu care trebuie mărite, se verifică metricii: Search Lost IS (budget) și Display Lost IS (budget).

Campanii de marketing
online premiate
Departament
de content intern

Departamente dedicate de SEO, Google ADS si Facebook ADS. Specialiști cu expertiză pe ecommerce și generare de leaduri

Află mai multe

CLIENȚI

Ei sunt cei ce au incredere in noi!

“Am inceput colaborarea cu Gun Media in 2018 cand firma noastra cauta un partener de incredere care sa ne ajute sa ne dezvoltam pe latura de SEO si marketing digital. Cea mai placuta descoperire la inceput de drum a fost echipa tanara, plina de energie si foarte deschisa sa inteleaga tipologia clientului, in cel mai mic detaliu inainte de a lansa propuneri sau campanii. Acest aspect a ramas definitoriu in relatia noastra si iata-ne dupa 2 ani de colaborare la fel de incantati dupa numeroase campanii si proiecte dezvoltate impreuna. Va consider ca parte din echipa Rosehome extinsa, care ne a ajutat sa crestem in acesti ani si consider ca am facut cea mai buna alegere, cand am hotarat sa externalizam aceste departamente. Multumim si suport si implicare💪❤

Denisa Ștefan, Director Rosehome.ro

Gun Media este o o echipă puternică de specialiști în toate departementele de marketing online. Iar cel mai important a fost că noi, în calitate de clienți, nu am simțit scalarea ca pe o fracționare a suportului între mai multe departamente, ci am beneficiat direct de strategii integrate. Fiecare membru al echipei este un bun specialist, dar echipa ca întreg este partea cu adevărat excepțională.

Au participat activ la strategie, poziționare, implementare și la tot ceea ce înseamnă marketing online.

            Cumva, am crescut împreună, iar eforturile susținute pe parcursul anilor de rezultate palpabile ne-au convins că Gun Media nu ne este un simplu partener, ci este parte din echipa Neakaisa. Nu a existat perioadă de dubii în care să nu căutăm împreună soluții, la fel cum nu a existat niciodată o perioadă de creștere în care să nu depunem toți eforturi să fie sustenabilă. Am toată convingerea că evoluția lui Neakaisa.ro a fost extrem de mult influențată de faptul că, de la prima întâlnire, ni s-a insuflat încredere și optimism. Sentimente pe care le avem și acum, după cațiva ani, la fiecare interacțiune cu echipa Gun Media

Laura Sardescu, Cofondator Neakaisa.ro

“Am început să lucrăm cu echipa Gun Media încă dinainte de lansarea
oficială în România, în anul 2013. Faptul că încă avem campanii încredințate către ei demonstrează că am făcut alegerea potrivită.
Am demarat doar cu campania SEO la început, dar energia de care au dat dovadă pe parcurs ne-au convins să le încredințăm pentru o lungă perioadă și campaniile de Social Media și Facebook Ads.

Ne place să lucrăm cu Gun Media pentru că sunt implicați și vin cu idei aplicabile businessului nostru. Sunt creativi, dar cel mai important este că livrează bine și la timp.”

Marius Solescu - Country Manager Ferratum Romania

“Am început colaborarea cu echipa Gun Media încă din etapa în care proiectul nostru era doar pe hârtie. Pe parcursul întregii colaborări au dat dovadă de implicare, promptitudine și ne-au demonstrat că am făcut alegerea perfectă pentru a crește împreună acest business.”

Răzvan Ștefănescu - General Manager Cupio.ro


Contactează-ne acum

DEPARTAMENT VÂNZARI

contact@gun.ro

Str V. V. Stanciu nr 2 D
Sector 4, București, România

VEZI HARTA