Avem nevoie de acceptul tau!
GUN.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a gun.ro cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie.

Iti multumim pentru acest accept si iti reamintim ca iti poti schimba in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.

Politica de confidentialitate & Cookies

Aparitii media

Pe ce canale să îți promovezi magazinul online pentru a ajunge la noile audiențe ”aduse” de pandemie

Comerțul online a inregistrat creșteri semnificative odată cu impunerea stării de urgență pe teritoriul României, creșteri impulsionate și de către comenzile realizate pentru prima dată de românii ce nu au mai cochetat cu acest canal înainte. Robert Trandafir, manager & co-founder Gun Media, a explicat în cadrul evenimentului ecomTEAM 2020: A new era for the Romanian E-commerce industry, care sunt cele mai bune canale prin care să ajungi la noua audiență adusă de pandemie. […]

Cum să atragi mai mulți clienți cu ajutorul conținutului video în online

Apariția reclamelor TV a schimbat industria de marketing și publicitate, impactul adus de acestea în rândul consumatorilor fiind semnificativ mai mare decât orice panou publicitar. Marele dezavantaj al acestei forme de promovare a fost și este costul, bariera de intrare pe TV fiind foarte ridicată, mai ales în ultimele două decenii când unele reclame au ajuns să coste enorm.Potrivit specialiștilor agenției de marketing online Gun Media, noua eră a internetului, marcată de platformele video și de rețelele sociale au redus considerabil această barieră.

În prezent, majoritatea publicului, în special cel tânăr, petrece mult mai mult timp pe internet decât în fața televizorului […]

Cum pot magazine online să-și crească vânzările cu 10-15% în campaniile de Valentine’s Day

Valentine’s Day este de ani buni o oportunitate pentru magazinele online să atragă mai mulți clienți și să genereze venituri suplimentare față de o perioadă normală a anului. Pentru a fi mai eficienți, într-o piață din ce în ce mai competitivă, este nevoie să-ți construiești inteligent o campanie online care să atragă cât mai mulți clienți.

Gun Media, agenție de marketing online din România, cu focus pe campanii de performance (PPC, SEO & Social Media), a întocmit o listă cu lucrurile care nu trebuie să lipsească din campaniile de vânzări specifice Zilei Îndrăgostiților. […]

 Cum să-ți crești vânzările online cu 10-15%, de Valentine’s Day 

Rețelele Sociale au devenit adevărate generatoare de vânzări în ultimii ani, așa că nu trebuie să fie excluse sub nicio formă din nicio strategie de vânzări, indiferent de ocazie. Potrivit specialiștilor din departamentul de Social Media din Gun Media, este obligatoriu ca bannerele să fie sugestive pentru produsul sau serviciul promovat. Mai departe este nevoie de un landing page dedicat și personalizat cu promoțiile de Valentine’s Day, totul într-un concept care să îmbine produsul sau serviciul cu Ziua îndrăgostiților. De asemenea, este foarte important să fie alocat un buget dedicat acestei campanii.

Este nevoie de mesaje cheie și texte cât mai creative, în funcție de categoria de public către care te adresezi. Este important să creezi mesaje specifice atât pentru femei, cât și pentru bărbați, dar și în funcție de segmentele de vârstă. […]

Gun Media recomandă campanii de performance marketing pentru piața de Retail & FMCG

Mediul digital își pune amprenta din ce în ce mai mult în rândul marketerilor de pretutindeni și a schimbat în mod cert mixul de marketing, inclusiv pentru piața de retail & FMCG. […]

Agenţia de marketing online Gun Media a încheiat 2018 cu 1,3 mil. lei, plus 40%

Agenţia de marketing online Gun Media, specializată în realizarea de campanii de performance – PPC (price per click), SEO (search engine optimization) şi Social Media, a înregistrat anul trecut o creştere anuală a afacerilor de 40%, ajungând astfel la 1,3 milioane lei (circa 280.000 de euro).

Avansul a fost generat de creşterea  numărului de clienţi, a volumului de campanii derulate şi a valorii bugetelor gestionate. Cele mai bune rezultate au fost generate de activitatea PPC, agenţia gestionând bugete de peste 1,25 milioane de euro. […]

Robert Trandafir, Gun Media: Rata de conversie s-a triplat în perioada stării de urgență. Ulterior, creșterea a fost de 30-40% față de perioada pre-pandemie

Vorbim despre o dublare sau chiar de o triplare a ratei de conversie pe foarte multe magazine online din portofoliu, în perioada stării de urgență, și de o creștere cu 30%-40% după 15 mai, comparativ cu perioada pre-pandemică, declară Robert Trandafir, Manager & Co-founder Gun Media.

Reprezentantul Gun Media precizează că au fost multe nișe care au explodat din punct de vedere al vânzărilor, iar starea de urgență a atras un procent semnificativ de oameni care au plasat prima comandă online. Pentru a face față noului context, agenția a fost nevoită să regândească mai multe campanii și strategia pe care o aveau stabilită înainte de pandemie. […]

Cum arată o zi de lucru la Gun Media

Campanii de marketing
online premiate
11 ani
de experienta

Departamente dedicate de SEO, Google ADS si Facebook ADS. Specialiști cu expertiză pe ecommerce și generare de leaduri

Află mai multe

CLIENȚI

Ei sunt cei ce au incredere in noi!

“Am inceput colaborarea cu Gun Media in 2018 cand firma noastra cauta un partener de incredere care sa ne ajute sa ne dezvoltam pe latura de SEO si marketing digital. Cea mai placuta descoperire la inceput de drum a fost echipa tanara, plina de energie si foarte deschisa sa inteleaga tipologia clientului, in cel mai mic detaliu inainte de a lansa propuneri sau campanii. Acest aspect a ramas definitoriu in relatia noastra si iata-ne dupa 2 ani de colaborare la fel de incantati dupa numeroase campanii si proiecte dezvoltate impreuna. Va consider ca parte din echipa Rosehome extinsa, care ne a ajutat sa crestem in acesti ani si consider ca am facut cea mai buna alegere, cand am hotarat sa externalizam aceste departamente. Multumim si suport si implicare💪❤

Denisa Ștefan, Director Rosehome.ro

Gun Media este o o echipă puternică de specialiști în toate departementele de marketing online. Iar cel mai important a fost că noi, în calitate de clienți, nu am simțit scalarea ca pe o fracționare a suportului între mai multe departamente, ci am beneficiat direct de strategii integrate. Fiecare membru al echipei este un bun specialist, dar echipa ca întreg este partea cu adevărat excepțională.

Au participat activ la strategie, poziționare, implementare și la tot ceea ce înseamnă marketing online.

            Cumva, am crescut împreună, iar eforturile susținute pe parcursul anilor de rezultate palpabile ne-au convins că Gun Media nu ne este un simplu partener, ci este parte din echipa Neakaisa. Nu a existat perioadă de dubii în care să nu căutăm împreună soluții, la fel cum nu a existat niciodată o perioadă de creștere în care să nu depunem toți eforturi să fie sustenabilă. Am toată convingerea că evoluția lui Neakaisa.ro a fost extrem de mult influențată de faptul că, de la prima întâlnire, ni s-a insuflat încredere și optimism. Sentimente pe care le avem și acum, după cațiva ani, la fiecare interacțiune cu echipa Gun Media

Laura Sardescu, Cofondator Neakaisa.ro

“Am început să lucrăm cu echipa Gun Media încă dinainte de lansarea
oficială în România, în anul 2013. Faptul că încă avem campanii încredințate către ei demonstrează că am făcut alegerea potrivită.
Am demarat doar cu campania SEO la început, dar energia de care au dat dovadă pe parcurs ne-au convins să le încredințăm pentru o lungă perioadă și campaniile de Social Media și Facebook Ads.

Ne place să lucrăm cu Gun Media pentru că sunt implicați și vin cu idei aplicabile businessului nostru. Sunt creativi, dar cel mai important este că livrează bine și la timp.”

Marius Solescu - Country Manager Ferratum Romania

“Am început colaborarea cu echipa Gun Media încă din etapa în care proiectul nostru era doar pe hârtie. Pe parcursul întregii colaborări au dat dovadă de implicare, promptitudine și ne-au demonstrat că am făcut alegerea perfectă pentru a crește împreună acest business.”

Răzvan Ștefănescu - General Manager Cupio.ro


Contactează-ne acum

DEPARTAMENT VÂNZARI

0729 699 335

Str V. V. Stanciu nr 2 D
Sector 4, București, România

VEZI HARTA