Aparitii media

Februarie are o însemnătate deosebită pentru agenția de digital marketing Gun Media care sărbătorește 9 ani de activitate anul acesta. În 2013, când a început totul, agenția era specializată în campanii de Google Ads, urmând ca din 2017 să-și diversifice serviciile.
Robert Trandafir, co-fondator Gun Media: ”Totul a început în 2013 cu Ana Florea și Florin Anghel, agenția numindu-se Hotspot Online. Focusul era exclusiv pe campanii de Google ADS. Eu începusem o altă mică agenție de SEO și content. Ulterior, s-au aliniat lucrurile și ajuns să fuzionăm, păstrând brandul Gun. Am început astfel să oferim o paletă variată de servicii precum PPC, Social Media și SEO.” […]

Panică, extaz, agonie, din nou extaz, costuri mici pentru campanii cu rezultate ”wow”, costuri mari pentru campanii și rezultate nu la fel de ”wow”, multe întrebări din partea clienților, pe scurt: un adevărat roller coaster. Cam așa a arătat ultimul an din perspectiva marketing-ului online. […]

Vorbim despre o dublare sau chiar de o triplare a ratei de conversie pe foarte multe magazine online din portofoliu, în perioada stării de urgență și de o creștere cu 30%-40% după 15 mai, comparativ cu perioada pre-pandemică, declară Robert Trandafir, Manager & Co-founder Gun Media. […]

Pe ce canale să îți promovezi magazinul online pentru a ajunge la noile audiențe ”aduse” de pandemie
Comerțul online a inregistrat creșteri semnificative odată cu impunerea stării de urgență pe teritoriul României, creșteri impulsionate și de către comenzile realizate pentru prima dată de românii ce nu au mai cochetat cu acest canal înainte. Robert Trandafir, manager & co-founder Gun Media, a explicat în cadrul evenimentului ecomTEAM 2020: A new era for the Romanian E-commerce industry, care sunt cele mai bune canale prin care să ajungi la noua audiență adusă de pandemie. […]

Cum să atragi mai mulți clienți cu ajutorul conținutului video în online
Apariția reclamelor TV a schimbat industria de marketing și publicitate, impactul adus de acestea în rândul consumatorilor fiind semnificativ mai mare decât orice panou publicitar. Marele dezavantaj al acestei forme de promovare a fost și este costul, bariera de intrare pe TV fiind foarte ridicată, mai ales în ultimele două decenii când unele reclame au ajuns să coste enorm.Potrivit specialiștilor agenției de marketing online Gun Media, noua eră a internetului, marcată de platformele video și de rețelele sociale au redus considerabil această barieră.
În prezent, majoritatea publicului, în special cel tânăr, petrece mult mai mult timp pe internet decât în fața televizorului […]

Cum pot magazine online să-și crească vânzările cu 10-15% în campaniile de Valentine’s Day
Valentine’s Day este de ani buni o oportunitate pentru magazinele online să atragă mai mulți clienți și să genereze venituri suplimentare față de o perioadă normală a anului. Pentru a fi mai eficienți, într-o piață din ce în ce mai competitivă, este nevoie să-ți construiești inteligent o campanie online care să atragă cât mai mulți clienți.
Gun Media, agenție de marketing online din România, cu focus pe campanii de performance (PPC, SEO & Social Media), a întocmit o listă cu lucrurile care nu trebuie să lipsească din campaniile de vânzări specifice Zilei Îndrăgostiților. […]

Cum să-ți crești vânzările online cu 10-15%, de Valentine’s Day
Rețelele Sociale au devenit adevărate generatoare de vânzări în ultimii ani, așa că nu trebuie să fie excluse sub nicio formă din nicio strategie de vânzări, indiferent de ocazie. Potrivit specialiștilor din departamentul de Social Media din Gun Media, este obligatoriu ca bannerele să fie sugestive pentru produsul sau serviciul promovat. Mai departe este nevoie de un landing page dedicat și personalizat cu promoțiile de Valentine’s Day, totul într-un concept care să îmbine produsul sau serviciul cu Ziua îndrăgostiților. De asemenea, este foarte important să fie alocat un buget dedicat acestei campanii.
Este nevoie de mesaje cheie și texte cât mai creative, în funcție de categoria de public către care te adresezi. Este important să creezi mesaje specifice atât pentru femei, cât și pentru bărbați, dar și în funcție de segmentele de vârstă. […]

Gun Media recomandă campanii de performance marketing pentru piața de Retail & FMCG
Mediul digital își pune amprenta din ce în ce mai mult în rândul marketerilor de pretutindeni și a schimbat în mod cert mixul de marketing, inclusiv pentru piața de retail & FMCG. […]

Agenţia de marketing online Gun Media a încheiat 2018 cu 1,3 mil. lei, plus 40%
Agenţia de marketing online Gun Media, specializată în realizarea de campanii de performance – PPC (price per click), SEO (search engine optimization) şi Social Media, a înregistrat anul trecut o creştere anuală a afacerilor de 40%, ajungând astfel la 1,3 milioane lei (circa 280.000 de euro).
Avansul a fost generat de creşterea numărului de clienţi, a volumului de campanii derulate şi a valorii bugetelor gestionate. Cele mai bune rezultate au fost generate de activitatea PPC, agenţia gestionând bugete de peste 1,25 milioane de euro. […]

Vorbim despre o dublare sau chiar de o triplare a ratei de conversie pe foarte multe magazine online din portofoliu, în perioada stării de urgență, și de o creștere cu 30%-40% după 15 mai, comparativ cu perioada pre-pandemică, declară Robert Trandafir, Manager & Co-founder Gun Media.
Reprezentantul Gun Media precizează că au fost multe nișe care au explodat din punct de vedere al vânzărilor, iar starea de urgență a atras un procent semnificativ de oameni care au plasat prima comandă online. Pentru a face față noului context, agenția a fost nevoită să regândească mai multe campanii și strategia pe care o aveau stabilită înainte de pandemie. […]
